Gå til innhold

Personlig pleie


AnonymBruker

Personlig pleie  

2 stemmer

  1. 1. Hvor ofte har dere mulighet til å dusje?

    • Daglig
      2
    • Ukentlig
      0
    • Hver annen uke
      0
    • Hver tredje uke
      0
    • Månedlig
      0
    • Skjeldnere
      0
  2. 2. Hvor ofte gjør dere grundig rent hvor dere bør?

    • Ukentlig
      0
    • Månedlig
      2
    • Halvårlig
      0
    • Årlig
      0
    • Sjeldnere
      0
  3. 3. Hvor ofte har du mulighet for å oppsøke lege?

    • Hver måned
      2
    • Halvårlig
      0
    • Årlig
      0
    • Skjeldnere
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 10. feb. 2019, 13:28

Anbefalte innlegg

Tror du mangler på disse områdene er til hinder for at du skal ha et godt liv? Hva tror du forøvrig ville hatt positiv effekt eller føler du det er for vanskelig å sette ord på.

Anonymkode: fc296...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du mangler på disse områdene er til hinder for at du skal ha et godt liv? Hva tror du forøvrig ville hatt positiv effekt eller føler du det er for vanskelig å sette ord på.

Anonymkode: fc296...346

I Norge i dag har vel de fleste tilgang til alt dette, skjønt jeg er selv oppvokst i en gammel bygård uten innlagt bad og med toalett i baktrappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest og hørt historier om mange som til og med har problemer meg å få gjort sitt personlige fornødne og ikke har tilstrekkelug mulighet til dobesøk og så mye annet på grunn av så mangt også manglende boforhold som du er inne på. Ting man trodde tilhørte en annen tid.

Anonymkode: fc296...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest og hørt historier om mange som til og med har problemer meg å få gjort sitt personlige fornødne og ikke har tilstrekkelug mulighet til dobesøk og så mye annet på grunn av så mangt også manglende boforhold som du er inne på. Ting man trodde tilhørte en annen tid.

Anonymkode: fc296...346

Det er ikke mangel på eksempler. Det er så mye skrekkelig og høre og lese om og vi betaler jo for alt over en lav sko.

Anonymkode: fc296...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mangel på eksempler. Det er så mye skrekkelig og høre og lese om og vi betaler jo for alt over en lav sko.

Anonymkode: fc296...346

Jeg kjenner meg ikke igjen i dette!

Anonymkode: 791d7...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...