GĂ„ til innhold

Sjalusi, en mestring 😃


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var plaget av sjalusi i lang tid overfor en person som jeg fÞlte var bedre enn meg osv fordi hn ofte fikk en annen respons enn meg. 

Jeg jobbet hardt for Ä mestre sjalusien, og jeg vant til slutt over den. 

LÞsningen var faktisk ganske enkel: vi snakker ulikt til hverandre. Jeg betydde ikke mindre for andre, vi var bare to forskjellige personer og ble ikke snakket likt til. Vi snakker jo ikke alltid likt til vÄre barn heller, selv om de betyr like mye for oss. 

Jeg har vÊrt sterkt plaget av det Ä fÞle at andre er bedre enn meg hele livet, og vil pÄ det sterkeste anbefale andre som sliter med det samme Ä tenke gjennom det samme. Det virker iallefall veldig bra for meg. 

Anonymkode: c75ea...57c

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...