AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Er det noen som vet om jeg kan be om utskrift eller i det minste kan få innsyn i min journal når jeg er utredet privat? Anonymkode: adc48...4a3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om jeg kan be om utskrift eller i det minste kan få innsyn i min journal når jeg er utredet privat? Anonymkode: adc48...4a3 Ta kontakt med stedet du ble utredet og spør der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Retten til kopi/journalinnsyn er akkurat den samme enten det er offentlig eller privat helsetjeneste. En kan måtte betale kopikostnader. Tror det er 70 kroner. Endret 10. februar 2019 av kupton 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 1 time siden, kupton skrev: Retten til kopi/journalinnsyn er akkurat den samme enten det er offentlig eller privat helsetjeneste. En kan måtte betale kopikostnader. Tror det er 70 kroner. Takk, det var det jeg lurte på. Anonymkode: adc48...4a3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.