Gå til innhold

Hva liker du av musikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker alle disse store samgerene som synger " hurt by love". Eks. Nick Love, Elvis Prestley, Barbra Straysand,Tor Endresen, Jonny Logan, Pavarotti og også mye annet Det kan nevnes så veldig mange føler jeg.  Det var helst i ungdommen jeg satt på gulvet med hodetelefoner og hørte musikk i timevis. Nå er det mere radiolytting litt sporadisk ettersom tid og stemning og behov. Men det ville være helt feil å si annet enn at musikk betyr mye også for meg.

Hva synes du om av musikk?

Anonymkode: da5b6...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prog. Dream Theater, Ayreon, eldre spoc´s beard, Focus, Marillion, Flower Kings, Transatlantic...

Så er det jo litt de jeg vokste opp med da. Guns´n og Metallica, hvor jeg befant meg i Metallica-leiren. Megadeth,  Gary Moore, Judas Priest, Def Lepard, Maiden. 

Så er det mye flott klassisk musikk. Mitt favorittverk er trolig Bilder Fra En Utstilling av Mussorgsky. Jeg hørte Andsnes framføre det i Konserthuset en gang. Helt magisk. Han uttalte i et intervju at det verket var noe av den villeste musikken som noen gang er  skrevet. Jeg er tildels enig med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg hører mest på metal. Type black, thrash og death metal. Utover det liker jeg noe neo-folk, noe goth og noe rock.

 

Det verste jeg vet er rap /hip hop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyse jentestemmer og rytme fokus :) Kan være pop edm eller nightcore el.l

 

Hvordan det går an å ikke like slikt vet jeg ikke, men 99.99% hater nightcore av en eller annen merkelig grunn :ph34r:

Anonymkode: 8dc07...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker bare kvalitetsmusikk, uansett sjanger. 

Anonymkode: 21980...ba3

Hvordan definerer du "kvalitetsmusikk"? Hvordan skiller den seg ut fra annen musikk ?

Mener du kvalitetsmusikk = musikk du liker = kvalitetsmusikk = musikk du liker = kvalitetsmusikk ? :P 

Anonymkode: 8dc07...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan definerer du "kvalitetsmusikk"? Hvordan skiller den seg ut fra annen musikk ?

Mener du kvalitetsmusikk = musikk du liker = kvalitetsmusikk = musikk du liker = kvalitetsmusikk ? :P 

Anonymkode: 8dc07...f38

Ja, rart det alltid er sånn i praksis.

Anonymkode: 21980...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...