Gå til innhold

På vei inn i en depresjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Psykiatri helvette.

Så lei av å falle inn i depresjoner.

Nå kjenner jeg igjen symptomene på depresjonen kommer snikende! Er det flere som er i en depresjon nå?? Eller som er på vei inn i en

Anonymkode: 6bcd5...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, elina777 skrev:

Nei men jeg har forferdelig kaos i hodet, kjennes ut som noen går inn i hjernebarken med sag

Helt grusomt

Anonymkode: 6bcd5...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jævlig med sånne fenomener.

Ja jeg plages veldig:( endte med å ta en zyprexa, se om det hjelper. Selv om jeg får smertefulle kramper. Har akineton og Ibux, hjelper vel litt. 

 

Hadde besøk, men måtte bare legge meg nedpå uansett. Faen ta jeg orker ikke mer

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, elina777 skrev:

Ja jeg plages veldig:( endte med å ta en zyprexa, se om det hjelper. Selv om jeg får smertefulle kramper. Har akineton og Ibux, hjelper vel litt. 

Håper det hjelper med ibux og akineton. Jeg er opp i 200 mg seroquel og 45 mg truxal nå, er redd det skal komme en sag opp av sengen og sage meg i to. Men har jo madrass seng så ingen kan ligge under der, men får fornemmelser av at noe er inni madrassen. Men sovnet til slutt i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Psykiatri helvette.

Så lei av å falle inn i depresjoner.

Nå kjenner jeg igjen symptomene på depresjonen kommer snikende! Er det flere som er i en depresjon nå?? Eller som er på vei inn i en

Anonymkode: 6bcd5...eb2

Er inni, eller på vei ut tør jeg håpe på akkurat nå.

Har du en forebyggings-/kriseplan? Hadde stor nytte av en slik nå. Den hjelpte meg å raskere søke hjelp, og å komme raskt i gang med behandling. Nå 3,5 uker siden jeg så hva som skjedde, og 2 uker etter oppstart med behandling, er den beste dagen på flere uker, og jeg tør håpe på at jeg er på vei opp. Det er i såfall fantastisk da de siste depresjonene mine har vært mye mer alvorlige og vart i flere måneder. Så det lønner seg å gjøre noe tidlig. Hva pleier hjelpe deg, noe som kan stoppe utviklingen?

 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...