Gå til innhold

Tror jeg er ond. Angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Har så mange følelser på en gang. Både gode og dårlige følelser. Har noen onde sider ved meg selv som jeg hater. Jeg hater meg selv og forakter meg selv. Har tanker om at jeg ikke fortjener å leve og ikke er noe verdt. Dette er realistiske tanker tenker jeg. Og jeg får så angst av meg selv. Burde jeg snakke med psykolog eller er det bare for mennesker som ikke har skyld i sine egne problemer? Vet ingenting lengre:s 

Anonymkode: 75aa3...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Har så mange følelser på en gang. Både gode og dårlige følelser. Har noen onde sider ved meg selv som jeg hater. Jeg hater meg selv og forakter meg selv. Har tanker om at jeg ikke fortjener å leve og ikke er noe verdt. Dette er realistiske tanker tenker jeg. Og jeg får så angst av meg selv. Burde jeg snakke med psykolog eller er det bare for mennesker som ikke har skyld i sine egne problemer? Vet ingenting lengre:s 

Anonymkode: 75aa3...89e

Terapi er selvsagt ikke bare fordi som ikke er skyld i sine egne problemer. 

Anonymkode: ea62c...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Terapi er selvsagt ikke bare fordi som ikke er skyld i sine egne problemer. 

Anonymkode: ea62c...8ee

Ts her. Takk for svar. Jeg har snakket med legen om å snakke med noen. Gjort det før også. Er bare litt redd de skal bli sinte fordi jeg ikke klarer å ordne opp selv og bruker av tiden deres hvor de kunne hjulpet noen som fortjener hjelp. 

Anonymkode: 75aa3...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her. Takk for svar. Jeg har snakket med legen om å snakke med noen. Gjort det før også. Er bare litt redd de skal bli sinte fordi jeg ikke klarer å ordne opp selv og bruker av tiden deres hvor de kunne hjulpet noen som fortjener hjelp. 

Anonymkode: 75aa3...89e

Hvorfor skulle de bli sinte? Dette er profesjonelle mennesker.. 

Hvis de mener at de kan hjelpe deg og faktisk hjelper deg, er jeg sikker på at de synes det er en glede å kunne hjelpe deg. 

Anonymkode: ea62c...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Vet ikke helt hvorfor de skulle bli sinte. Tenker bare at jeg kommer inn i terapien med negative og fæle ting med meg selv, og at de heller vil jeg skal fortsette å hate meg selv så jeg får kjenne på å ha det vondt fordi de også sybtes jeg fortjener det. Men skjønner jo at de sikkert ikke er slemme heller. 

Takk for svar. Det hjalp veldig. Skal prøve å tenke at de er der for å hjelpe meg og at de kanskje blir glade hvis de får det til.

Anonymkode: 75aa3...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Vet ikke helt hvorfor de skulle bli sinte. Tenker bare at jeg kommer inn i terapien med negative og fæle ting med meg selv, og at de heller vil jeg skal fortsette å hate meg selv så jeg får kjenne på å ha det vondt fordi de også sybtes jeg fortjener det. Men skjønner jo at de sikkert ikke er slemme heller. 

Takk for svar. Det hjalp veldig. Skal prøve å tenke at de er der for å hjelpe meg og at de kanskje blir glade hvis de får det til.

Anonymkode: 75aa3...89e

Tror du vil ha stor nytte av å få korrigert følelsene dine og bedre selvbilde :)  

Anonymkode: ea62c...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...