Gå til innhold

90 tabletter tolvon? antabus, er det verdt det?


villakulla

Anbefalte innlegg

Har gått på antabus i 3 uker nå, men er det verdt det? så kvalm at jeg ikke har klarer å spise, tror det toppet seg nå, sikkert mangel på mat og lite søvn, og i ett veldig svakt øyeblikk gjorde jeg noe veldig dumt- tatt 90 tabl. tolvon og er bare helt på tur, og veldig redd!! tør ikke kontakte sykehuset for da blir jeg vel pumpet og innlagt psyk,men forstår at jeg har gjort noe veldig dumt nå. Spørsmålet er vel;hva kan jeg gjøre for at jeg skal komme meg gjennom dette? er det farlig og hvordan skal jeg gå frem for å ikke bli innlagt-å ja jeg vet jeg er veldig dum nå men jeg fikk bare ett veldig behov for å slippe unna denne kvalmen og ikke få sove, er veldig lei meg nå. Dette skjedde for en halv time siden, trenger bare råd, ikke kjeft :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

113? nå blir jeg bare enda mer redd, og da mener jeg skikkelig angstanfall de lux! ser hva dere sier men er bare helt paralysert nå og klarer ikke noe som helst! skal prøve å ta meg kraftig i sammen nå, har ikke merket så mye enda,bare temmelig trett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Det er ikke kritikk. men har du tatt overdose så har du grunn til å være redd.. Ring så får du høre med eksperter. Ikke anonyme mennesker på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, villakulla skrev:

113? nå blir jeg bare enda mer redd, og da mener jeg skikkelig angstanfall de lux! ser hva dere sier men er bare helt paralysert nå og klarer ikke noe som helst! skal prøve å ta meg kraftig i sammen nå, har ikke merket så mye enda,bare temmelig trett :(

Ring giftinformasjonen eller 113 før du blir for sløv. 

Anonymkode: 0d93e...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat

Ring 113 med en gang. Det er en veldig høy dose du har tatt. Kanskje kan du dø eller få varige mén hvis du ikke får behandling raskt. Det er ingenting å lure på. Ring nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Det er ikke kritikk. men har du tatt overdose så har du grunn til å være redd.. Ring så får du høre med eksperter. Ikke anonyme mennesker på et forum.

Skjønner hva du sier men som sagt bare veldig redd nå.tror ikke jeg klarer å ringe noen🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Drømmeautomat skrev:

Ring 113 med en gang. Det er en veldig høy dose du har tatt. Kanskje kan du dø eller få varige mén hvis du ikke får behandling raskt. Det er ingenting å lure på. Ring nå.

Ok skal prøve men tror ikke jeg klarer å snakke. Og helt ærlig så er jeg ikke så redd for å dø😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, villakulla skrev:

Ok skal prøve men tror ikke jeg klarer å snakke. Og helt ærlig så er jeg ikke så redd for å dø😴

Det holder at du forteller dem adressen din. Ring NÅ.

Anonymkode: 0d93e...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter. Vi anbefaler deg å ta kontakte 113 eller legevakten på 116117 for å få videre hjelp da du har tatt over langt over maksdose ifølge felleskatalogen.

Vi stenger også tråden din mtp våre andre brukere.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...