Gå til innhold

Hva skal du gi i Valentinsgave til din kjære?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har faktisk ikke kjøpt noe ennå selv. Men jeg føler at jeg bør finne noe. Det er så mye reklamer ute om denne dagen. 

Anonymkode: 94870...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du funnet gave til din kjære? 

Anonymkode: 94870...1d6

Et kyss. :) Det holder lenge, vi har aldri feiret valentinsdagen, det lengste vi har strukket oss er en liten hjertesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Et kyss. :) Det holder lenge, vi har aldri feiret valentinsdagen, det lengste vi har strukket oss er en liten hjertesjokolade.

Jeg kommer nok kun til å gi han et kyss og noe sjokolade :)

Anonymkode: 94870...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg føler at jeg bør finne noe. Det er så mye reklamer ute om denne dagen. 

Selvfølgelig henger butikkene seg på slike "dager", de lever jo av at folk vil eller føler at de bør handle.

Men det er ikke nødvendig å følge etter. Det går an å markere dagen på en måte som ikke koster noe, eller man kan droppe hele greia. Hva partneren din vil synes er hyggelig, er langt viktigere enn hva reklamen påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer nok kun til å gi han et kyss og noe sjokolade :)

Anonymkode: 94870...1d6

Holder i lange baner. Første året vi var i lag spurte kjæresten litt forsiktig noen dager før valentins:"Feirer vi valentinsdagen?" Jeg lo litt og svarte:"Nei, vi feirer ikke valentinsdagen." Han sukket lettet. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen feires ikke hos oss. Har vel hendt en av oss for moro skyld har kjøpt en hjertesjokolade eller noe denne dagen, men ingen ting forventes. Dagen har nok ofte gått meg hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne hatt en å gå ut og spise sammen med.  Gå på kino og holde hverandre i hendene:wub:, men men jeg går på jobb og sitter så alene i morgen kveld og ser på tv-_-

Anonymkode: 86183...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...