Gå til innhold

Hvordan har du det nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du det nå?

Jeg har så mye tvangshabdligner at jeg blir gal.

Anonymkode: 6aa0d...0fd

Er sliten av alt. 

Ikke kjekt med tvangshandlinger, vet hvordan det er. Det sliter en fullstendig ut. Håper du kommer deg snart ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er sliten av alt. 

Ikke kjekt med tvangshandlinger, vet hvordan det er. Det sliter en fullstendig ut. Håper du kommer deg snart ❤️ 

Ja, det hemmer meg fullstendig.

Bare det jeg skriver her kan jeg bruke 10 minutter på, selvom det ikke er mange setningene. 

Anonymkode: 6aa0d...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hemmer meg fullstendig.

Bare det jeg skriver her kan jeg bruke 10 minutter på, selvom det ikke er mange setningene. 

Anonymkode: 6aa0d...0fd

Ja man blir opptatt da. Håper du får hjelp for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja man blir opptatt da. Håper du får hjelp for det.

Får ingen hjelp for akkurat det. Har gått på medisiner i så mange år at nå har jeg medisin fri over over 6 mnd. Orker ikke medisiner nå kjenner jeg. Fucker til kroppen med driten. Ja, kan dempe noe men alltids negative bivirkninger. 

Anonymkode: 6aa0d...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ingen hjelp for akkurat det. Har gått på medisiner i så mange år at nå har jeg medisin fri over over 6 mnd. Orker ikke medisiner nå kjenner jeg. Fucker til kroppen med driten. Ja, kan dempe noe men alltids negative bivirkninger. 

Anonymkode: 6aa0d...0fd

Ok. Ja det er alltid bivirkninger, det er ikke kjekt. Fint hvis du klarer deg uten medisiner, men ikke pin deg gjennom hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja det er alltid bivirkninger, det er ikke kjekt. Fint hvis du klarer deg uten medisiner, men ikke pin deg gjennom hver dag. 

Nei, stjernestøv. Det jeg gjør nå. Psykiateren i morgen så tar ut frustrasjonen min på henne

Anonymkode: 6aa0d...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, stjernestøv. Det jeg gjør nå. Psykiateren i morgen så tar ut frustrasjonen min på henne

Anonymkode: 6aa0d...0fd

Ok. Da får du ha lykke til i morgen og si det som det er, kanskje hun kan hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...