Gå til innhold

Hvor stor leilighet leier du? Hvor mye betaler du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

65 kvadrat, 8000 kroner i måneden. Varmtvann, og strøm er inkludert.  Toromsleilighet. 

Anonymkode: 9532c...a40

Spurte du ikke om det samme forleden? Hva andre betaler i andre deler av landet har liten relevans for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Xtra skrev:

Spurte du ikke om det samme forleden? Hva andre betaler i andre deler av landet har liten relevans for deg.

Jeg kan ikke huske det. Men ok. Oppgi om du bor landlig eller storby :). Jeg bør i storby og sentralt pga jobb. 

Anonymkode: 9532c...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

65 kvadrat, 8000 kroner i måneden. Varmtvann, og strøm er inkludert.  Toromsleilighet. 

Anonymkode: 9532c...a40

Er det leie du spør om?  Jeg betaler 9500 kr., inkludert strøm og internett, sentralt i Bergen.

Anonymkode: f109b...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke huske det. Men ok. Oppgi om du bor landlig eller storby :). Jeg bør i storby og sentralt pga jobb. 

Anonymkode: 9532c...a40

Bor i storby, men leier ikke 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

65 kvadrat, 8000 kroner i måneden. Varmtvann, og strøm er inkludert.  Toromsleilighet. 

Anonymkode: 9532c...a40

Eier leilighet i borettslag, 4 rom (85m2), ca. 3800,- i felleskostnader. En av landets store byer, men ikke Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det leie du spør om?  Jeg betaler 9500 kr., inkludert strøm og internett, sentralt i Bergen.

Anonymkode: f109b...8ac

Jeg kunne ha sagt at den er toroms, ca. 65 kvm.  Jeg leier den fullt utstyrt med alt av møbler og annet utstyr.  Jeg er for en periode, og leier ut toroms leilighet på 60 kvm. sentralt i Oslo til 13000 kr. alt inkludert.

Anonymkode: f109b...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

65 kvadrat, 8000 kroner i måneden. Varmtvann, og strøm er inkludert.  Toromsleilighet. 

Anonymkode: 9532c...a40

98 kvadrat, har ikke eget lån, 4000 kr i felleskostnader som inkluderer nedbetaling på felleslån i borettslaget.

Anonymkode: b4617...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg eier lite trekkfulle hus fra 1971 i Østlandskommune med svært vanskelig arbeidsmarked og en næringstruktur veldig dominert av noen få store sterke aktører i markedet og litt ustabilt og ikke så veldig godt utbygd kollektivt nett. Kommunale avgifter, strøm ( så langt) og forsikring blir 3 - 4000 kr år måned. Men jeg har store vedlikeholdsetterslep på alle områder nesten( selvfølgelig godt å ha noe å drive med) og få og dårlige utsikter til tilbakeføring til noe arbeidsliv. Men har tross alt vært heldig selvfølgelig. Men jeg tror jeg forstår mye av hva dere unge sliter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

3 - 4000 kr år måned i faste utgifter. Men mye kaldt og vanskelig å holde jevn innetemperatur. Jeg har ikke lenger noe styre eller vaktmester som man har i større moderne bygård å be om hjelp hvis det er noe som i gamle dager. Dagens leiligheter kan jeg stort sett bare drømme om fordi jeg vil trenge 1 etg og heis og lav husleie og ikke store oppussingsprosjekt da min pensjon om få år blir knapt å leve av. Men den som lever får se. Jeg tar en dag av gangen. Men helsa har sett bedre tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Boligflate nå ca ca 70 kvm i en etasje.

I bygården jeg engang bodde hadde vi hjelp fra vaktmesterfirma til eksempelvis vannkraner og radiator inkludert i husleie. Var også meget attraktivt  bolig med hensyn på arbeidsmarked med min type utdanning og ikke minst helseproblematikk.

Men jeg prøver å se fremover selv om jeg føler det virker ganske nytteløst. Føles veldig vanskelig å bare gå videre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55
18 timer siden, Maggie55 skrev:

Boligflate nå ca ca 70 kvm i en etasje.

I bygården jeg engang bodde hadde vi hjelp fra vaktmesterfirma til eksempelvis vannkraner og radiator inkludert i husleie. Var også meget attraktivt  bolig med hensyn på arbeidsmarked med min type utdanning og ikke minst helseproblematikk.

Men jeg prøver å se fremover selv om jeg føler det virker ganske nytteløst. Føles veldig vanskelig å bare gå videre nå.

Jeg flytter ikke fordi nissen oftest flytter med på lasset.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier en 65vkm 3-roms. Relativt høye fellesutgifter, men de inkluderer mye som vaktmester/kommunale avgifter/varmtvann/fyring/TV/Internett... Relativt sentral beliggenhet.

Anonymkode: d2306...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...