Gå til innhold

Hvordan er kvelden din nå? Andre som har depresjon diagnose?


Kvitr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Kveldene er den beste tida på døgnet for min del. Da slipper depresjonen litt taket og det er mulig å slappe litt av. Jeg slipper også å være sammen med folk og det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er deprimert og har vært det ganske lenge nå, flere måneder. Har akkurat våknet etter en to timers ettermiddagshvil så føler meg ikke så verst, kveldene er den tida av døgnet jeg føler meg minst deprimert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også sliter mye for tiden 😕 Meg jeg bruker mye musikk for å få tankene litt vekk, noe some hjelper meg litt.

For meg er morgningen den verste, da har jeg mye katastrofe tanker og mye rart som surrer oppe i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at dere ikke har det så børst om ettermiddagen å kvelden. Kvelden jeg synes er værst. På dagtid går det bedre.. Vært deprimert noen dager bare, er redd det skal gå nedover å nedover. Desperat etter å holde hodet over vann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...