Gå til innhold

Skal det være slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dro på et stevne i kveld til tross for at jeg var veldig sliten, men jeg skulle ikke gjort det. Jeg ble så lei meg etterpå. Jeg fikk en sterk følelse av at jeg er mislykkket og mindre verdt enn andre. Alt i kveld bare beviste det likosm. Jeg klarer jo ikke ting som andre klarer. Jeg klarer rett og slett ikke å konsentrere meg når jeg er så sliten og ble påminnet hvor bra visse andre er som klarer å få til så mye og hele tiden er så ønsket i forhold til meg. 

Trodde positive ting skulle gjøre noe positivt med en samt gi energi, men slik var det ikke for meg i kveld, tvert om. Jeg var på gråten hele veien hjem. 

Skal det være sånn? 

Anonymkode: f8b35...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, kupton skrev:

Stevneresultatene gjenspeiler ofte treningsarbeidet. Har du trent bra i det siste?

Det er trening en gang i uka. Jeg trente for 3 uker siden. Uka etter var det stevne (som jeg deltok på, gjorde det imidlertid dårlig der også), og i forrige uke var jeg syk.

Anonymkode: f8b35...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dro på et stevne i kveld til tross for at jeg var veldig sliten, men jeg skulle ikke gjort det. Jeg ble så lei meg etterpå. Jeg fikk en sterk følelse av at jeg er mislykkket og mindre verdt enn andre. Alt i kveld bare beviste det likosm. Jeg klarer jo ikke ting som andre klarer. Jeg klarer rett og slett ikke å konsentrere meg når jeg er så sliten og ble påminnet hvor bra visse andre er som klarer å få til så mye og hele tiden er så ønsket i forhold til meg. 

Trodde positive ting skulle gjøre noe positivt med en samt gi energi, men slik var det ikke for meg i kveld, tvert om. Jeg var på gråten hele veien hjem. 

Skal det være sånn? 

Anonymkode: f8b35...770

Det er lov å ha en dårlig dag.

Anonymkode: acaea...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å ha en dårlig dag.

Anonymkode: acaea...dc4

Joda, men ikke over tid. 

Har lurt på om det er noen hensikt å fortsette pga mine utfordringer.

Anonymkode: f8b35...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men ikke over tid. 

Har lurt på om det er noen hensikt å fortsette pga mine utfordringer.

Anonymkode: f8b35...770

Nå er det vel ikke resultatene som er det vesentligste i godt voksen alder? Du sikter jo ikke mot OL😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dro på et stevne i kveld til tross for at jeg var veldig sliten, men jeg skulle ikke gjort det. Jeg ble så lei meg etterpå. Jeg fikk en sterk følelse av at jeg er mislykkket og mindre verdt enn andre. Alt i kveld bare beviste det likosm. Jeg klarer jo ikke ting som andre klarer. Jeg klarer rett og slett ikke å konsentrere meg når jeg er så sliten og ble påminnet hvor bra visse andre er som klarer å få til så mye og hele tiden er så ønsket i forhold til meg. 

Trodde positive ting skulle gjøre noe positivt med en samt gi energi, men slik var det ikke for meg i kveld, tvert om. Jeg var på gråten hele veien hjem. 

Skal det være sånn? 

Anonymkode: f8b35...770

nå har kanskje andre et litt bedre utgangspunkt enn det du har dersom du sliter for tiden? hva er poenget med å sammenligne seg med de "gode", virker jo ikke som at du får det så mye bedre med deg selv av den grunn?

Anonymkode: 35781...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt er bare en masse føleri uten rot i virkeligheten. 

Anonymkode: f8b35...770

Stemmer det at det er slik, eller er jeg på bærtur? 

Anonymkode: f8b35...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...