mariamor Skrevet 12. juli 2000 Skrevet 12. juli 2000 For de av dere som enda ikke har fått lest den, GJØR DET!! Den er vanvittig bra skrevet!! Boka gav meg mange svar, fikk meg til å se ting annerledes, samt for ikke å glemme: Satte i gang livsviktige følelser hos meg!! Og jeg merket hvor viktig det er for meg å få gjennomarbeidet all den dritten jeg har vært igjennom! Dette er en bok som gir håp til en som har gitt opp, styrke til den som er på vei opp, og for pårørende og venner vil den gi mange svar og god innsikt!! Men, samtidig, den er TØFF, ikke les den på bibilioteket hvor jeg fant den... les den enten sammen med en du er trygg på eller alene, og la følelsene slippe til!! Bare gjør det!! Du kommer ikke til å angre! (jeg fant den på bibilioteket) Stå på folkens!! Klem maria20/ heretter kalt: 0 Siter
DIXI Skrevet 13. juli 2000 Skrevet 13. juli 2000 Kjære Mariamor! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen din! Godt å vite at jeg kan være til hjelp for andre, det gleder meg virkelig :-D Jeg jobber nå med å få gitt ut boken i nytt opplag, for det er mange som ønsker å kjøpe den. Håper det går i orden til høsten. Og tusen takk for mailen din - jeg skal svare deg i kveld! Lang, god klem fra Grete :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.