Gå til innhold

Vanskelig å krysse av på depresjonstest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man tar slike depresjonstester har jeg litt problemer med en ting. Ofte står det feks om du sover mer eller mindre enn til vanlig . Eller er mer urolig og ukonsentrert enn til vanlig osv. Hvis man har vært mer eller mindre deprimert over lang tid så husker man liksom ikke helt hva normalt er lenger. Hva skal man feks krysse av hvis man har våknet urolig og deprimert kl fem om morgenen det siste halvåret?. Skal man da si at man sover som normalt?. 

Anonymkode: add56...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke sett på det som å sove normalt. For meg er det mer å legge meg 23-00 og våkne rundt 08, men samtidighar jeg og hatt lengre perioder hvor dette ikke rimer over lang tid. Da må jeg heller tenke på om hvordan man har det er et avvik fra hva som oftest er naturlig for en frisk person som ikke sliter med søvnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...