Gå til innhold

Er du engstelig for mulig fremtidig mangel på bestemte medisiner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller har du ikke merket noe eventuelt på apoteket av hva man har diskutert i media om mulig fremtidig problemer med medisinutleveringen?

Eller tenker du bare at ingen er uunnværlige eller lar seg erstatte av andre medisiner?

Uansett, lite man som pasient kan gjøre med det kanskje.

Anonymkode: 88a2a...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller har du ikke merket noe eventuelt på apoteket av hva man har diskutert i media om mulig fremtidig problemer med medisinutleveringen?

Eller tenker du bare at ingen er uunnværlige eller lar seg erstatte av andre medisiner?

Uansett, lite man som pasient kan gjøre med det kanskje.

Anonymkode: 88a2a...804

Det finnes vel alternative substitutt medisiner å få.

Men jeg syntes myndighetene bør sette strengere krav til produsentene. Skal de ha tilgang til markedet bør man også kreve at de faktisk klarer å levere medisiner folk er avhengige av. Men Big Pharma tenker kun profitt og gir faen i alt annet.

Anonymkode: 5a4ba...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller har du ikke merket noe eventuelt på apoteket av hva man har diskutert i media om mulig fremtidig problemer med medisinutleveringen?

Eller tenker du bare at ingen er uunnværlige eller lar seg erstatte av andre medisiner?

Uansett, lite man som pasient kan gjøre med det kanskje.

Anonymkode: 88a2a...804

Gidder ikke tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for dette. Jeg bruker en billig medisin som utgjør forskjellen på delvis sengeliggende og arbeidsfør for meg. Finnes ingen gode erstatninger. Er villig til å gjøre omtrent hva som helst for å fortsatt få tak i dem. 

Anonymkode: c293d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...