Gå til innhold

Gaming


Fionys

Anbefalte innlegg

Er det noen som spiller her inne? 
Hvilke spill?
Hvilken spillplattform?
Gjennomsnittlig spilletid i løpet av en måned?
Spilleavhengig eller ikke?

 

Jeg har spilt en godt del tidligere, men spiller ikke så mye nå lenger så det blir kanskje bare 2 timer i løpet av en måned, måtte trappe ned kraftig for det tok så mye av tiden min. Har spilt mest Final fantasy XI og XIV, men har også spilt cs, gta, lotr, wow, bf, ja husker egentlig ikke alt. Har også spilt litt sims, minecraft, rayman og sånne typer spill med barna. Jeg spiller på pc, men med barna spiller vi på ps4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjorde det mye før (sikkert 50 timer i uka) men har fått et problem jeg ikke har klart å løse enda med nervene som går ned til begge armene klemmes (litt med god posture, mye med dårlig posture) som gjør at når jeg bruker musklene i armene så får de ikke riktige signaler og etter kort tid med pc-skriving eller data spilling så får jeg så vondt i armene at det ikke går lengre. Forhåpentligvis finer jeg en løsning en dag :) 

Likte mye forskjellig av spill jeg, likte å konkurrere og sosialisere gjennom spill, livet er ikke det samme uten. Var aldri avhengig men har ikke så mye annet å fylle livet med så det er ganske tomt uten det.

Alltid på PC :) 

Anonymkode: dfa49...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Fionys skrev:

Er det noen som spiller her inne? 

Av og til.

36 minutter siden, Fionys skrev:

Hvilke spill?

Sort sett bare fotballspill (FIFA).

36 minutter siden, Fionys skrev:


Hvilken spillplattform?

XBox One.

36 minutter siden, Fionys skrev:


Gjennomsnittlig spilletid i løpet av en måned?

5 timer kanskje? Noe sånt.

36 minutter siden, Fionys skrev:


Spilleavhengig eller ikke?

Nei.

 

Anonymkode: 0787c...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det mye før (sikkert 50 timer i uka) men har fått et problem jeg ikke har klart å løse enda med nervene som går ned til begge armene klemmes (litt med god posture, mye med dårlig posture) som gjør at når jeg bruker musklene i armene så får de ikke riktige signaler og etter kort tid med pc-skriving eller data spilling så får jeg så vondt i armene at det ikke går lengre. Forhåpentligvis finer jeg en løsning en dag :) 

Likte mye forskjellig av spill jeg, likte å konkurrere og sosialisere gjennom spill,

Hva slags spill var dette? 

Anonymkode: 0787c...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags spill var dette? 

Anonymkode: 0787c...581

Mye rart, LOL, en bedre versjon av CS, flere bedre versjoner av WOW, diverse kortspill som Hearthstone og bedre versjoner

Vil ikke bli gjenkjent så må være litt kryptisk altså beklager det vennen kan få mer detaljer på PM om du er veldig nysgjerrig 😊

Anonymkode: dfa49...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg spiller i perioder. Har alle de 3 store konsollene. Siste jeg spilte var Wolfenstein the new blood, og nest nyeste tombraider.

Ellers liker jeg Halo. 

 

Jeg er ikke noe flink til å spille egentlig. Men får til spill på easy setting. Ett unntak var siste Doom, det fikk jeg ikke til på "im to young to die" settingen engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mye rart, LOL, en bedre versjon av CS, flere bedre versjoner av WOW, diverse kortspill som Hearthstone og bedre versjoner

Vil ikke bli gjenkjent så må være litt kryptisk altså beklager det vennen kan få mer detaljer på PM om du er veldig nysgjerrig 😊

Anonymkode: dfa49...ad7

Bedre versjoner av cs og wow, hva heter disse spillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg spiller i perioder. Har alle de 3 store konsollene. Siste jeg spilte var Wolfenstein the new blood, og nest nyeste tombraider.

Ellers liker jeg Halo. 

 

Jeg er ikke noe flink til å spille egentlig. Men får til spill på easy setting. Ett unntak var siste Doom, det fikk jeg ikke til på "im to young to die" settingen engang.

Førsteperson spill synes jeg er enklest på pc, ikke så lett å bli god med en kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 11.54, Fionys skrev:

Er det noen som spiller her inne? 
Hvilke spill?
Hvilken spillplattform?
Gjennomsnittlig spilletid i løpet av en måned?
Spilleavhengig eller ikke?

Jeg spiller hovedsakelig WoW, Sims 4, players unknown battleground eller diverse småspill på mobilen når tiden tillater det.

Så ja, pc da, og mobil innimellom.

Kan fort spille 12-14 timer pr dag i helgene. Kanskje en time eller tre på hverdagene. Men ikke sammenhengende. Har dyr som må tas av så er ute med de fra tid til annen. Har venner som spiller mer og er blant de hundre beste i WoW, blir litt for mye for meg!

Anonymkode: 4ba61...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mëmëso skrev:

På havna i Drammen hvor stillingen omfatter dette:

Sitat

Arbeidet omfatter:
• Krankjøring i forbindelse med laste- og lossearbeider
• Drift og vedlikehold av arealer, kaier og bygningsmasse
• Bygningstekniske- og mekaniske vedlikeholdsarbeider
• Anleggsarbeider i forbindelse med utvidelse av havna
• Snørydding og sommervedlikehold
• Deltagelse i; den til enhver tids gjeldende vaktordning

Der kreves det mye erfaring og utdanning, praksis og kunnskap. Derfor er det veldig kult at de også avslutter teksten med dette: Personer uten relevant praksis, men med interesse for «gaming» oppfordres også til å søke.

Nettopp fordi de har hatt erfaring med unge personer som har god presisjon og kontroll på hva de driver med oppe i maskinene kun fordi de har spilt mye spill. Riktignok ikke candy crush da ;)

Anonymkode: 4ba61...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...