Gå til innhold

Handler du mye online?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke noe særlig gå i butikker. Det er så kjedelig og like butikker synes jeg. Mine ting som jeg liker er det langt mellom i fysisk detalj-handel. På nettet har man alt. 

Eneste jeg handler i fysisk butikk nå for tiden er mat. 

 

 

Anonymkode: 89a55...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke noe særlig gå i butikker. Det er så kjedelig og like butikker synes jeg. Mine ting som jeg liker er det langt mellom i fysisk detalj-handel. På nettet har man alt. 

Eneste jeg handler i fysisk butikk nå for tiden er mat. 

 

 

Anonymkode: 89a55...2cf

Ja, mest mulig, bortsett fra mat da. Hater å stresse rundt i butikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke noe særlig gå i butikker. Det er så kjedelig og like butikker synes jeg. Mine ting som jeg liker er det langt mellom i fysisk detalj-handel. På nettet har man alt. 

Eneste jeg handler i fysisk butikk nå for tiden er mat. 

 

 

Anonymkode: 89a55...2cf

Ja, jeg kjøper en del online, men bare ting som jeg vet nøyaktig hva er, evt har kjøpt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke noe særlig gå i butikker. Det er så kjedelig og like butikker synes jeg. Mine ting som jeg liker er det langt mellom i fysisk detalj-handel. På nettet har man alt. 

Eneste jeg handler i fysisk butikk nå for tiden er mat. 

Anonymkode: 89a55...2cf

Jeg handler fysiske varer i butikker av prinsipp. Jeg liker at vi har fysiske butikker, og for at de skal overleve må de brukes. Unntaket er kontaktlinser, de handler jeg på nett fordi prisforskjellen er så himla stor. Jeg bruker ikke betjeningsfrie matbutikker heller, jeg er mot at butikkdamer/menn skal miste jobbene sine. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Kayia skrev:

Jeg handler fysiske varer i butikker av prinsipp. Jeg liker at vi har fysiske butikker, og for at de skal overleve må de brukes. Unntaket er kontaktlinser, de handler jeg på nett fordi prisforskjellen er så himla stor. Jeg bruker ikke betjeningsfrie matbutikker heller, jeg er mot at butikkdamer/menn skal miste jobbene sine. 

Enig med deg, men her jeg bor så må jeg kjøre over en time til nærmeste butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har litt dårlig samvittighet mtp de som jobber i butikker ja. Men jeg har spesiell smak også, så jeg finner ikke det jeg vil ha på senteret allikevel. I går handlet jeg for første gang apotekvarer (resepter) på nett, det har jeg litt dårlig samvittighet for, men neste gang skal jeg handle på lokale apotek. Men det var litt Spessielt denne gangen med medisinmangel, så jeg ville sikre meg mine medisiner med en gang.

Anonymkode: 89a55...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg handler mye mer i butikk enn på nettet. Jeg vil helst ha ting med én gang, når jeg først vil ha noe. Jeg går inn, kontakter betjeningen hvis det krever litt ekspertise (f.eks klær), velger produkt, betaler og går.

Ting jeg bryr meg om blir kjøpt på nettet etter lang research. Ingen butikk har stort nok utvalg til å tilfredstille mine særeste behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler sjelden på nettet. Det jeg husker jeg har kjøpt det siste året, er muligens bare en kjole nå i januar og en turbukse i sommer. Kjøpte to luer i fjor vinter, husker jeg. Foretrekker å se på varer i en fysisk butikk og prøve dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet på nett senest i dag, men oppdaget for sent at de hadde bare halvparten av det jeg bestilte... Selvfølgelig betalte jeg samtidig denne gangen, slett ikke alltid jeg gjør det. Så nå ble jeg litt rådvill - det var nemlig garn så jeg får jo ikke strikket ferdig det jeg skulle og om jeg får en senere leveranse er det ikke sikkert innfargingen er lik... Må ta kontakt med firmaet igjen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Handlet på nett senest i dag, men oppdaget for sent at de hadde bare halvparten av det jeg bestilte... Selvfølgelig betalte jeg samtidig denne gangen, slett ikke alltid jeg gjør det. Så nå ble jeg litt rådvill - det var nemlig garn så jeg får jo ikke strikket ferdig det jeg skulle og om jeg får en senere leveranse er det ikke sikkert innfargingen er lik... Må ta kontakt med firmaet igjen tror jeg.

Hva skal du strikke? Jeg begynner å nærme meg slutten på min røde jakke - og vil kjøpe nytt garn til neste prosjekt :-) Jeg har aldri handlet garn på nettet.... pleier det å funke greit? Jeg ville ha annulert ordren hvis jeg ikke fikk alt garnet i samme innfarging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, påskelilje skrev:

Hva skal du strikke? Jeg begynner å nærme meg slutten på min røde jakke - og vil kjøpe nytt garn til neste prosjekt :-) Jeg har aldri handlet garn på nettet.... pleier det å funke greit? Jeg ville ha annulert ordren hvis jeg ikke fikk alt garnet i samme innfarging.

Tova mariusvotter. :) Så det har ikke all verden å si om innfargingen ikke er helt lik, men jeg vil jo helst ha begge nøstene til paret samtidig så jeg kan strikke dem ferdig da...Bestilte 6 nøster til 3 par votter (2 farger) og fikk 1 nøste i hver farge... Sånn er det når man bestiller der det var rimeligst for å spare noen kroner. Oppdaget ikke at det sto igjen antall på lager, slo meg liksom ikke at de hadde igjen kun ETT nøste i en farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er stort sett bare mat jeg handler i butikken resten er på nett, passer bra særlig fordi jeg har uvanlig kroppsfasong så klær som passer er mye lettere å finne online. Mye lettere å finne det en skal ha online bare skriv det inn og det dukker opp isteden for å lete gjennom haugevis av butikker, det er kronglete

Anonymkode: 5dfd2...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolonial.no :) De har det meste, så kompletterer jeg heller om jeg trenger noe de ikke har.  Handler en del på nett, stort sett med unntak av klær. Må alltid prøve, og det er sånn styr å skulle returnere for å bytte str... Det skal og sies at jeg må være relativt sikker på at jeg får noe som svarer til forventningene. Jeg har handlet en del elektronikk brukt - etter å ha sett på det i butikker. Man kan spare en del på det :) 

Endret av FjellOgDalar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎02‎.‎2019 den 11.06, Lillemus skrev:

Tova mariusvotter. :) Så det har ikke all verden å si om innfargingen ikke er helt lik, men jeg vil jo helst ha begge nøstene til paret samtidig så jeg kan strikke dem ferdig da...Bestilte 6 nøster til 3 par votter (2 farger) og fikk 1 nøste i hver farge... Sånn er det når man bestiller der det var rimeligst for å spare noen kroner. Oppdaget ikke at det sto igjen antall på lager, slo meg liksom ikke at de hadde igjen kun ETT nøste i en farge.

Gøy med votter. Jeg brukte uhorvelig lang tid (les: 1,5 år tror jeg nesten) på et par selbuvotter med tynne pinner. De ble fine, men veldig tynne, og nesten bare til pynt. For et par uker siden brukte jeg 3 kvelder på å strikke tova votter til mannen i tjukt garn :-) Herlig - og han ble superfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Gøy med votter. Jeg brukte uhorvelig lang tid (les: 1,5 år tror jeg nesten) på et par selbuvotter med tynne pinner. De ble fine, men veldig tynne, og nesten bare til pynt. For et par uker siden brukte jeg 3 kvelder på å strikke tova votter til mannen i tjukt garn :-) Herlig - og han ble superfornøyd!

Tovavotter går kjempefort å strikke - jeg har vært dårlig en stund så i helgen strikket jeg 2,5 vott på lørdag og 1,5 på søndag + toving. Tar litt lengre tid med Marius-mønsteret på håndleddet enn om de er ensfarget da, men artige å strikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...