Gå til innhold

Kan man bli betent etter for mye sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, Mette.

Jeg er hypoman, og de tre siste ukene har jeg hatt 5-25 orgasmer per dag. Samleie 1 gang per dag med partner, resten med vibrator og dildo. I dag har jeg fått en dump smerte i underlivet. Det kjennes ut som om det er i livmoren. Har hatt uvi før, og dette minner ikke om det. Det føles mer som om jeg har en boccia-ball nederst i magen. En tung fornemmelse, og en pulserende verking. Kan jeg ha gjort meg selv syk? 

Anonymkode: 90a1e...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du kan ikke skade deg selv med for mye sex. Ved betennelse i underlivet (eggledere) vil det vanligvis være feber og utflod. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for svar. Jeg er fortsatt litt bekymret.

I dag er de ytre kjønnsleppene mine og hetta over klitoris skikkelig hovne. Det ser ut som om de er blitt fylt med væske, og det er hovent og vondt. Litt som om når man fyller en gjennomsiktig plastpose med vann. Vanligvis dekker de ytre kjønnsleppene mine de indre, men nå er de indre så hovne at de stikker ut og gjør vondt når jeg går, sitter. Det er ubehalig bare å ha på truse. Jeg er tørr og sår i skjeden, og utfloden er sparsom og sur og hvitprikkete. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 90a1e...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du hadde rett! Det er soppinfeksjon. Jeg fant ut at det nye glidemiddelet mitt inneholdt agavesirup (!) som første ingrediens. Altså har jeg marinert underlivet mitt i sukker i en ukes tid. Ikke rart det ble sopp. Har begynt kur, og hevelsen har gått ned, og symptomene er nesten borte. Takk til deg som fikk meg på den tanken!

Anonymkode: 90a1e...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Så fint at problemet ble løst, og takk for at du ga tilbakemelding. Din erfaring viser at bruk av 'naturprodukter' ikke alltid er uproblematisk. Vennlig hilsen Mette

PS hva er navnet på glidemidlet som inneholder agavesirup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

På 18.2.2019 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Ok. Takk for svar. Jeg er fortsatt litt bekymret.

I dag er de ytre kjønnsleppene mine og hetta over klitoris skikkelig hovne. Det ser ut som om de er blitt fylt med væske, og det er hovent og vondt. Litt som om når man fyller en gjennomsiktig plastpose med vann. Vanligvis dekker de ytre kjønnsleppene mine de indre, men nå er de indre så hovne at de stikker ut og gjør vondt når jeg går, sitter. Det er ubehalig bare å ha på truse. Jeg er tørr og sår i skjeden, og utfloden er sparsom og sur og hvitprikkete. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 90a1e...763

Gå uten truse,  luft til underlivet skal være bra f.eks. ved soppinfeksjon ....   om man er redd for andre skal se underlivet trenger man ikke og akkurat ta på seg det korteste miniskjørtet man finner...  og hør på gynekologen og ta i mot all behandling som blir tilbudt  

Man kan f.eks. bruke:

*løse luftig bukser

*løse luftig shorts

*lange ankel skjørt/kjoler se ser ingen når du verken sitter eller står

*Er du mere den frekke typen kan man jo gå for miniskjørt/kjole truseløs

men husk vask buksen/skjørtet/kjolen etc like ofte som man har pleid vaske truser siden dette blir som undertøy

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Støtter truseløse damer skrev:

Gå uten truse,  luft til underlivet skal være bra f.eks. ved soppinfeksjon ....   om man er redd for andre skal se underlivet trenger man ikke og akkurat ta på seg det korteste miniskjørtet man finner...  og hør på gynekologen og ta i mot all behandling som blir tilbudt  

Man kan f.eks. bruke:

*løse luftig bukser

*løse luftig shorts

*lange ankel skjørt/kjoler se ser ingen når du verken sitter eller står

*Er du mere den frekke typen kan man jo gå for miniskjørt/kjole truseløs

men husk vask buksen/skjørtet/kjolen etc like ofte som man har pleid vaske truser siden dette blir som undertøy

 

 

 

Har du non-truse-fetish?

Anonymkode: c4004...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...