Gå til innhold
AnonymBruker

Kan man bli betent etter for mye sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, Mette.

Jeg er hypoman, og de tre siste ukene har jeg hatt 5-25 orgasmer per dag. Samleie 1 gang per dag med partner, resten med vibrator og dildo. I dag har jeg fått en dump smerte i underlivet. Det kjennes ut som om det er i livmoren. Har hatt uvi før, og dette minner ikke om det. Det føles mer som om jeg har en boccia-ball nederst i magen. En tung fornemmelse, og en pulserende verking. Kan jeg ha gjort meg selv syk? 

Anonymkode: 90a1e...763

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du kan ikke skade deg selv med for mye sex. Ved betennelse i underlivet (eggledere) vil det vanligvis være feber og utflod. Vennlig hilsen Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ok. Takk for svar. Jeg er fortsatt litt bekymret.

I dag er de ytre kjønnsleppene mine og hetta over klitoris skikkelig hovne. Det ser ut som om de er blitt fylt med væske, og det er hovent og vondt. Litt som om når man fyller en gjennomsiktig plastpose med vann. Vanligvis dekker de ytre kjønnsleppene mine de indre, men nå er de indre så hovne at de stikker ut og gjør vondt når jeg går, sitter. Det er ubehalig bare å ha på truse. Jeg er tørr og sår i skjeden, og utfloden er sparsom og sur og hvitprikkete. Hva skal jeg gjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mette Moen, Gynekolog

Det kan være sopp, prøv en kur og søk lege hvis det ikke hjelper. Hilsen Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, du hadde rett! Det er soppinfeksjon. Jeg fant ut at det nye glidemiddelet mitt inneholdt agavesirup (!) som første ingrediens. Altså har jeg marinert underlivet mitt i sukker i en ukes tid. Ikke rart det ble sopp. Har begynt kur, og hevelsen har gått ned, og symptomene er nesten borte. Takk til deg som fikk meg på den tanken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mette Moen, Gynekolog

Så fint at problemet ble løst, og takk for at du ga tilbakemelding. Din erfaring viser at bruk av 'naturprodukter' ikke alltid er uproblematisk. Vennlig hilsen Mette

PS hva er navnet på glidemidlet som inneholder agavesirup?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden