kupton Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 Denne studien ser på og diskuterer dette. Dette gjelder for tabletter (unntatt nitroglycerin), ikke flytende medisiner: https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/drug-expiration-dates-do-they-mean-anything?utm_content=buffercc596&utm_medium=social&utm_source=twitter&utm_campaign=buffer 1 Siter
Villanda Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 Har tatt tabletter gått ut på dato for 7-8 år siden. Merka ingen forskjell. Sånn ellers er jeg fornøyd når jeg får en pakke Imovane eller Sobril til å vare til etter utløpsdato. 1 Siter
Gjest newnick Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 (endret) Sønnnen min fikk antihistaminer for allergi for over 10 år siden. Jeg fikk kortisonsalve for eksem for 8 år siden. Utløpsdato var i 2014. Funker også like godt idag. Jeg har også et glass med Stesolid liggende som jeg fikk for 6 år siden... de synes jeg ikke virker lenger. Så det kan være forsikjeller ute og går også. Endret 18. februar 2019 av newnick 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.