Gå til innhold

Nedfall


kattefot

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 66 år som i mange år har gått på Activelle. Kuttet for noen år siden å gikk over til lokal behandling. Etter kort tid fikk jeg  et rectocele som ble operert. Det var vanskelig å sy, da slimhinnene var veldig skjøre. Startet da opp med Activelle igjen etter anbefaling av kirurgen.  Hos gynekolog i fjor tenkte hun at jeg kanskje burde kutte dem igjen, noe jeg gjorde for ca 3 uker siden. Det tok ikke mer enn rundt 2 uker før jeg fikk problemer med vannlating. Liten tynn stråle, å bruker tid på å tømme meg. Ved selvundersøkelse ser det ut som om jeg har fått nedfall igjen. Fått time hos gynekologen om 14 dager. Spørsmålet er om jeg burde starte opp med hormonbehandling igjen? Mulig dette er tilfeldig, men ser ut som hver gang jeg kutter blir slimhinnene skjøre med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke har hetetokter eller annet besvær, så bør du bruke lokal behandling med Vagifem, ikke Activelle. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...