Gå til innhold

Ta graviditestest eller ikke? Skal vel nesten ikke gå an å bli gravid vel?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skreiv til gynokologen istad, å fikk svar. Trenger bare å høre fra dere eller om noen vet om noen som har blitt gravid selvom de går med hormonspiral? 

Jeg har hatt den i meg i over 2år med blødninger en gang i mnd uansett. Nå har jeg faktisk ikke hatt blødninger på 2mnd. Tenkte ikke så mye over det, siden jeg vet at noen mister den. Har ikke ømme bryst, noe jeg alltid har hatt med mine forrige små. Men har kjent en murrende følelse i 2 uker nå  bak i ryggen og nede i magen. 

Har også hatt sting følelse nede under navlen. (Tok celleprøve for 3mnd siden, alt var fint) Generelt trøtt, kan sovne på no time.

Kan jeg virkelig være gravid? Er det mulig når man har et så godt prevensjonsmiddel? Skal ta test, men kvier meg også. Har blitt fort gravid de andre gangene, så med andre ord - nokså fruktbar. 

Hilsen "a.i 30:) 

Anonymkode: c8cf0...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...