Gå til innhold

For alle som er redd å mase


Betti 11

Anbefalte innlegg

Jeg hadde endelig motet å si ifra. Jeg skrev til sykepleieren hva jeg tenkte hvordan jeg følte, hva jeg sliter med og hva slags terapi jeg ønsker. Jeg var irritert om alt og at jeg trenger mer oppfølging. Sykepleieren sa det var godt at jeg skrev til henne. Det lønner seg å si ifra. Det har ikke alt dø inni meg. Det gir håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig godt jobba. Det å skrive kan ofte være vel så smart som å ta en prat, fordi man har tid til å veie sine ord. Det er jo dessverre litt slik at man må være frisk for å været syk... Det er de som skriker høyest som får hjelp. Slik skal det ikke være, men det er slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Veldig godt jobba. Det å skrive kan ofte være vel så smart som å ta en prat, fordi man har tid til å veie sine ord. Det er jo dessverre litt slik at man må være frisk for å været syk... Det er de som skriker høyest som får hjelp. Slik skal det ikke være, men det er slik. 

Jeg fikk en godt tilbakemelding fra sykepleier. Det er ikke lett å få ut følelse. Jeg tror hun har ventet på det. Kanskje de benytter seg litt av provokasjon om å få reaksjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt av deg for at du turte vise det til sykepleieren :) Kan nok hende det blir lettere for deg å si hva du mener fremover, nå som du har erfart at sykepleieren vil at du skal si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Trine skrev:

Jeg er stolt av deg for at du turte vise det til sykepleieren :) Kan nok hende det blir lettere for deg å si hva du mener fremover, nå som du har erfart at sykepleieren vil at du skal si ifra.

Tusen takk! Du forstår meg. Jeg håper sykepleieren forstår meg bedre nå. Da er det kanskje lettere å åpne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...