Gå til innhold

Bytte adhd medisin


Fortsatthåp

Anbefalte innlegg

Heisann godt folk. Skal til privat psykiater å høre om jeg kan prøve ut en annen adhd medisin. Går på 90mg ritalin på morgenen nå men den varer kort og gjør meg nedfor osv på ettermiddagen. Hva er normalt å erstatte en sånn dose med. Attentin eller elvanse tenker jeg på. Åssen doser kan jeg forvente å starte med. Veldig spent og litt angst for oppmøte der i tilfelle han sier nei? Men det gjør vel ikke private. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at det er kapsler du har brukt. Hva som blir neste skritt avhenger av hvordan du har hatt det til nå med effekt, bivirkninger  og varighet av effekt. Dosene avhenger av hvilket medikament du skal skifte til. Det er forhåpentligvis ingen forskjell på offentlige og private når det gjelder å sette det faglige først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...