Gå til innhold

Risperdal


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Jeg hadde helt uutholdelig kaos i hodet, hjernen var så sensitiv som om den manglet hjerneskalle! Så fikk jeg risperdal fra fact og tok 2 tabletter. Våknet neste dag og hodet mitt er helt fint?!!! Hva har skjedd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg hadde helt uutholdelig kaos i hodet, hjernen var så sensitiv som om den manglet hjerneskalle! Så fikk jeg risperdal fra fact og tok 2 tabletter. Våknet neste dag og hodet mitt er helt fint?!!! Hva har skjedd her?

Risperdal har vel gjort jobben sin da heldigvis. Tenkte på deg i dag da jeg satt i bil og følte hodet ble kløyvd i to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Risperdal har vel gjort jobben sin da heldigvis. Tenkte på deg i dag da jeg satt i bil og følte hodet ble kløyvd i to. 

Skrekkelig ubehagelige med slike fornemmelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Skrekkelig ubehagelige med slike fornemmelser

Ja det er det, måtte ta vival for å roe angsten jeg fikk. Risperdal virket godt på meg, men ble litt apatisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Jeg fikk så ille restless legs at jeg tok en tramadol også, så sov jeg kjempelenge og våknet til et nytt hodet. Hjernen var ok igjen. Merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg fikk så ille restless legs at jeg tok en tramadol også, så sov jeg kjempelenge og våknet til et nytt hodet. Hjernen var ok igjen. Merkelig

Det er jo veldig bra,medisiner kan gjøre underverker også noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Jeg har kjøpt trippel magnesium på Coop, håper det funker i natt. Det hjalp ikke da jeg tok ekstra risperdal, men kan hende det hjelper så lenge jeg ikke tar risperdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...