Gå til innhold

Vanlig med mental og fysisk hyperaktivitet på fluoxetin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som om jeg blir litt hyperaktiv på denne nye medisinen. På morgenen er jeg mer våken enn vanlig, men relativt rolig. En stund etter at jeg har tatt 20 mg føles det som om turbo-bryteren blir skrudd på. Tankene fyker avgårde i hodet mitt. Vanlige tanker, men også rare tanker som er uvanlig for meg. Fysisk kjenner jeg også en storm av energi. Som en eksplosjon. Umulig å sitte å se på TV, jeg må røre meg. De jeg bor med er bekymret og mener jeg er annerledes. Kan dosen være for høy, eller er dette vanlige bivirkninger?

Anonymkode: c46eb...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Jeg har to besteforeldre med bipolar lidelse. Burde jeg se det an litt, eller burde jeg gå til legen? Kanskje teit å gå til legen fordi jeg er hyper?

Anonymkode: c46eb...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være BP IIIa (evt b). Gjentatt depresjon og hypomani/mani utløst av medisiner. IIIB sier bipolar lidelse hos førstegradsslektning. Det er det ikke hos deg, men andregrads.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...