Gå til innhold

Anger på søl av tid i livet ditt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe du angrer å ha brukt tid på i livet ditt? 

Det er mye som jeg angrer på. Men trøsten er at uten den bortsølte tiden på enkelte unødvendige ting så hadde jeg sikkert aldri kommet dit jeg er i dag. Jeg er lykkelig med ståstedet mitt i dag. 

Anonymkode: 74859...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg angrer mest er att jeg har vært naiv i forbindelse med damer som hadde lyst på meg. Jeg var lite heit på grøten. Har nok forspilt mange sjangser. Da jeg egentlig liker sex.

Dette dreier seg om da jeg var yngre, og ganske good looking.

Anonymkode: 1fef3...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg angrer mest er att jeg har vært naiv i forbindelse med damer som hadde lyst på meg. Jeg var lite heit på grøten. Har nok forspilt mange sjangser. Da jeg egentlig liker sex.

Dette dreier seg om da jeg var yngre, og ganske good looking.

Anonymkode: 1fef3...4ee

Det som jeg angrer mest på er at jeg involverte meg i menn som var helt feil for meg. Jeg ble ikke behandlet og verdsatt slik jeg fortjente. Jeg forstår ikke hvorfor og hvordan jeg kunne like dem i det hele tatt. Men jeg trøster meg med at jeg har per dags dato en partner som jeg virkelig elsker og som jeg aldri ville vært foruten. 

Jeg angrer på tid som jeg har brukt på å være lei meg over unødvendige ting. Jeg angrer på at jeg sov bort mye tid i 20 årene pga mye angst osv. Men på dem positive siden så har jeg faktisk hatt et utrolig innholdsrikt fint liv. 

Livet er for kort til å bruke på å angre. Men man kan uansett se tilbake og tenke på at man gjorde feil som man angrer på. Trøsten er at alle feiler. 

Anonymkode: 74859...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg angrer mest er att jeg har vært naiv i forbindelse med damer som hadde lyst på meg. Jeg var lite heit på grøten. Har nok forspilt mange sjangser. Da jeg egentlig liker sex.

Dette dreier seg om da jeg var yngre, og ganske good looking.

Anonymkode: 1fef3...4ee

De angrer nok på deg og. 

Anonymkode: 74859...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg angrer mest er att jeg har vært naiv i forbindelse med damer som hadde lyst på meg. Jeg var lite heit på grøten. Har nok forspilt mange sjangser. Da jeg egentlig liker sex.

Dette dreier seg om da jeg var yngre, og ganske good looking.

Anonymkode: 1fef3...4ee

Hehe jeg misforsto : trodde du skrev at du angret på at du lå med damene. Men forstår det sånn at du angret på at du ikke hadde sex med de...  Ok, nå er jeg med ;)

Anonymkode: 74859...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var for mange i vår familie som bare var opptatt av fyll, fart og spenning. Derfor gikk det da bare ut med hele familien til slutt også.

Anonymkode: 7f61e...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke at jeg har kastet bort tid. Imidlertid kan jeg angre enkelte valg jeg har tatt og hvordan de har påvirket retningene livet mitt har tatt her og der. Samtidig har mye av det noen nok ville oppleve som bortkastet gitt meg livserfaringer, som på mange måter har formet meg som menneske. På godt og vondt. Men jeg ville ikke vært den jeg er uten disse erfaringene, og jeg ville kanskje ikke møtt verden rundt meg på samme måte. Er det noe jeg er oppriktig redd for, så er det å bli for overflatisk og ute av stand til å møte verden med et mest mulig åpent sinn. Det nytter ikke å tenke hvsomattedersomatte og hvorfor var jeg så teit da, hvorfor måtte jeg ta det dustete valget... Gjort er gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort er gjort. Å gå rundt å angre er waste of time, og da sløser man bare enda mer tid bort. Vi forsøker og feiler om en annen. Det er svaret på å være menneske. 

Anonymkode: 74859...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting jeg har gjort, som har gjort livet mer utfordrende og vanskelig enn nødvendig. Det hadde jo vært fint om jeg ikke hadde gjort alle disse tingene. Men jeg går ikke og angrer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 28.2.2019 den 0.33, Trine skrev:

Det er mange ting jeg har gjort, som har gjort livet mer utfordrende og vanskelig enn nødvendig. Det hadde jo vært fint om jeg ikke hadde gjort alle disse tingene. Men jeg går ikke og angrer på det.

Det hjelper ingenting å gå rundt å angre. Eneste man kan gjøre er å ta ryggsekken på seg og gå videre med lærdom. 

Anonymkode: 74859...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Ting tar tid i dag. Med laboratorieprøver og alt og voksende saksmengden hos staten og kommune tror jeg. Det er ikke bare hva man er skyld i selv. Mange mennesker settes i umulige situasjoner i dag synes jeg. Virkelig søl med menneskelige ressurser  og helse som aldri lar seg gjenvinne. Klart man blir bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Maggie55 skrev:

Ting tar tid i dag. Med laboratorieprøver og alt og voksende saksmengden hos staten og kommune tror jeg. Det er ikke bare hva man er skyld i selv. Mange mennesker settes i umulige situasjoner i dag synes jeg. Virkelig søl med menneskelige ressurser  og helse som aldri lar seg gjenvinne. Klart man blir bitter.

Det fungerte nok dårligere før i tiden.

Anonymkode: 0908b...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...