Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive manisk tankekjør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme om det er hypomani eller mani. Hvordan føles det, og hva tenker du typisk på?

Selv vil jeg bruke hurtigtog som metafor. Kan på en måte kjenne et trykk/press i hjernen. Vet at man ikke kan kjenne hjernen, egentlig, men det føles som om jeg kjenner den.

Tankene svirrer rundt mye tull. Sanger fra barneårene kan dukke opp. Jeg snakker høyt og livlig med meg selv, eller så tenker jeg som i dialog inne i hodet. Tenker også mye på det motsatte kjønn og sex. Og på ting jeg må gjøre eller kjøpe. 

Hva med deg?

Anonymkode: 7a66e...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest franklyscarlet

I en manisk periode tenker jeg fort og mye. Alt fra en liten virvelvind til orkan🌪 

Jeg tenker på «her og nå». Det jeg gjør, menneskene rundt meg, eller på omgivelsene.

I tillegg tenker jeg på ting jeg trenger å gjøre, sanger, sex, små ting - som blinkende lys, lyder, farger, etc. Gjør ofte ting i tankt med en sang jeg tenker på, i takt med ord jeg tenker på, og jeg kan begynne å rime.

Jeg tenker ofte at andre er TREIGE og bør forte seg. Kan bli fort irritert.

Kjenner igjen det med Barne-TV-sanger, faktisk. Kan tenke på sanger jeg ikke hørt hørt på årevis, og som er helt fjerne. Type Mumfie og Noddy🙄 

Mange kanaler på en gang 📺📺📺📺📺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...