Gå til innhold

Når skal man gi opp ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner på at på tross av flere runder med terapeuter at jeg liksom ikke har vært helt heldig med de jeg har gått til. Etter fire år har jeg feks ikke fått prøve kognitiv terapi. Blitt mest vedlikeholdssamtaler. Jeg er uføretrygdet så det fungerer jo på et vis i hverdagen. Men jeg sliter veldig med å ha lyst til å leve videre og vet at den psykologen jeg går til nå på en måte er ferdig med meg. Jeg vet at det er opp til meg når alt kommer til stykke. Problemet er at det er lettere å gi opp seg selv når man føler at hjelpeapparatet har gitt en opp. Er det bare dummt å prøve en annen behandler?. Ungene trenger at jeg lever. 

Anonymkode: c5921...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner på at på tross av flere runder med terapeuter at jeg liksom ikke har vært helt heldig med de jeg har gått til. Etter fire år har jeg feks ikke fått prøve kognitiv terapi. Blitt mest vedlikeholdssamtaler. Jeg er uføretrygdet så det fungerer jo på et vis i hverdagen. Men jeg sliter veldig med å ha lyst til å leve videre og vet at den psykologen jeg går til nå på en måte er ferdig med meg. Jeg vet at det er opp til meg når alt kommer til stykke. Problemet er at det er lettere å gi opp seg selv når man føler at hjelpeapparatet har gitt en opp. Er det bare dummt å prøve en annen behandler?. Ungene trenger at jeg lever. 

Anonymkode: c5921...e5e

Har du vært tydelig på hva du ønsker hjelp til? 

Anonymkode: c38dc...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at når man har tanker om å gi opp, er det kanskje på tide å begynne å kjempe ordentlig for seg selv. Lete etter ny behandler som ser nye retninger innen terapi? Det har i hvert fall jeg selv hatt svært positiv erfaring med da jeg var noenlunde lik situasjon som deg for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...