Gå til innhold

Subsyndromal hypomani


Villanda

Anbefalte innlegg

Hm.. vil ikke helt vedgå at jeg er fullt hypoman, som de sier på poliklinikken Jeg kan sitte stille f.e., og jeg mangler flere andre symotom, men når jeg tenker tilbake på dagen i dag, jeg har diskutert med og snakka med folk som om jeg hadde drukket. Ikke snøvlete, men kanskje mye og vært veldig frittalende. Og jeg kunne gjort noe jeg aldri hadde hatt mot til til vanlig, men var ikke tålmodig nok til å vente på sjansen, og kanskje ville den ikke kommet. Meget lett distraherbar og glemsk. Hører høyere musikk i bilen. Kjører, forhåpentligvis ikke uforsvarlig, men er litt hardere på gassen og litt hardere på bremsa. Tankene går litt raskt. Jeg synest andre er trege. Som i en god rus. Alkoholrus,  for annen rus har jeg ikke prøvd. Så jeg er kanskje ikke så langt unda.

MEN jeg er ikke  motorisk urolig. Jeg har sovet godt i natt (Med Imovane, hadde vett nok til å ta det i går kveld, for å kunne fungere i dag, med lite søvn kunne jeg enten lett falle tilbake i depresjon eller dette eskalere). Jeg klarte å virke i nøytralt stemningsleie på poliklinikken i går, og fake ut until you make it, etterpå VAR jeg faktisk roligere resten av dagen.

Hva var det jeg ville fram til eller spørre om? Det har jeg glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Er du bipolar? Hvilke medisiner tar du?

Ja. Tror det.

Wellbutrin Efexor Lamictal Tolvon 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Hva syns du om Lamictal, gir den deg mindre depresjoner? 

Vet ikke. Gikk ikke like dypt denne gangen som før, men det kan også være takka være min plan, jeg kom tidlig i gang med behandling. Men jeg vil ikke avskrive effekten uten å ha prøvd høyere dose 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...