Gå til innhold

Jeg trenger en ekstra inntekt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er i en skikkelig økonomisk krise, bilen blir snart henta, alt har gått til namsmannen, jeg går på AAP og skal snart teste ut restarbeidsevne og søke om uføre for resten. Men jeg trenger en ekstra inntekt. 

Pga helseutfordringer og problemer må jobben være hjemmefra og ikke fysisk tung. 

Jeg har Googlet og søkt, men får bare opp homepartyer og svare på reklame om hvor en tjener 4 kr pr undersøkelse og er en heldig får en 1 undersøkelse i uka. 

Har dere noen forslag til meg? 

Anonymkode: 83682...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du diverse ting du kan selge? Skaff deg trumfkort om du ikke har det, da får du litt tilbake om du handler der det er trumf. Hva med å være barnevakt hvor den du passer er hjemme hos deg? Noen tjenester du kan gjøre for naboer og bekjente du kan gjøre og få betalt for? Hadde jeg vært i en situasjon hvor en nabo av meg var i samme situasjon som deg og jeg var i full jobb så er det fullt mulig jeg for eksempel kunne betalt for at naboen kunne gjøre litt enkelt husarbeid hos meg. Jeg hater nemlig husarbeid - så om da naboen som trengte litt ekstra penger kunne komme over og for eksempel ta klesvasken for meg så hadde jeg gladelig betalt for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...