Gå til innhold

Vondt på innsiden av albuen


Kjellemann00

Anbefalte innlegg

Startet nettopp med håndbak, og etter 2 treninger opplevde jeg smerter i begge albuer. Tok en pause i 1 uke, men smertene er der ennå. Det gjør ikke vondt i det daglige livet, kjenner heller ingenting om jeg skriver med blyant og pc, og heller ikke om jeg bøyer og vrir på armen/albuen. Det gjør bare vondt når jeg legger et press på f.eks. skal dra ut en stikk-kontakt som sitter litt hardt, så må jeg bruke litt ekstra krefter på å dra den ut. Kjenner fortsatt ikke noe smerter når jeg spenner/legger press på armen, men når jeg skal slippe/har dratt ut stikk-kontakten og slepper opp det presset, kjenner jeg en umiddelbar stikkende smerte i hele albuen. Hvis vi har håndbak, og vi presser mot hverandre kjenner jeg ingenting, men når vi slipper det presset gjør det kjempe vondt i albuen. Det varer bare det sekundet jeg slipper opp presset, så gjør det ikke vondt lenger. Noen som vet hva slags "sykdom" jeg har. Har sett på nettet om tennisalbue og slikt, men tror ikke det er det. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...