Gå til innhold

Voksenlivet er et mareritt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Jeg savner å ha noen som setter grenser for meg :(
Jeg savner å bli tatt vare på :( jeg savner å få omsorg og kjærlighet! 
Jeg savner å sitte på mamma,s fang :( jeg savner å bli kastet opp i lufta. 
Jeg savner at noen andre styrer økonomien og at noen kjøper leker for meg. 
Jeg savner å bo hjemme hos min mor og leve uten noen bekymringer. 
Jeg savner å bli snakket forsiktig til :( jeg føler at andre voksne snakker til meg som om jeg er 40 år! :( live har blitt til et helvete etter at jeg fylte 18 år!

Jeg liker ikke mitt voksenliv, hater sex, vil ikke ha barn og vil ikke ha venner :( har bare lyst til å være et lite barn igjen… 

Skjønner ikke hva som feiler meg, folk på min alder er glade for at de har blitt voksne, mens jeg sitter hær og griner på grunn av det! 

Føler meg som en dust hær jeg sitter :( men ja hvordan kan jeg kryddre mitt voksne liv slik at den blir litt mer  levelig ? 

Er jeg den eneste voksen hær på forumet som ikke føler seg som voksen og som ikke vil være det ? 

Anonymkode: 95659...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Jeg savner å ha noen som setter grenser for meg :(
Jeg savner å bli tatt vare på :( jeg savner å få omsorg og kjærlighet! 
Jeg savner å sitte på mamma,s fang :( jeg savner å bli kastet opp i lufta. 
Jeg savner at noen andre styrer økonomien og at noen kjøper leker for meg. 
Jeg savner å bo hjemme hos min mor og leve uten noen bekymringer. 
Jeg savner å bli snakket forsiktig til :( jeg føler at andre voksne snakker til meg som om jeg er 40 år! :( live har blitt til et helvete etter at jeg fylte 18 år!

Jeg liker ikke mitt voksenliv, hater sex, vil ikke ha barn og vil ikke ha venner :( har bare lyst til å være et lite barn igjen… 

Skjønner ikke hva som feiler meg, folk på min alder er glade for at de har blitt voksne, mens jeg sitter hær og griner på grunn av det! 

Føler meg som en dust hær jeg sitter :( men ja hvordan kan jeg kryddre mitt voksne liv slik at den blir litt mer  levelig ? 

Er jeg den eneste voksen hær på forumet som ikke føler seg som voksen og som ikke vil være det ? 

Anonymkode: 95659...a52

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 2302f...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg som en dust hær jeg sitter :( men ja hvordan kan jeg kryddre mitt voksne liv slik at den blir litt mer  levelig ? 

Anonymkode: 95659...a52

Kanskje du bare må ta tida til hjelp? 19 år er ikke mye, og man modnes ulikt. Kanskje er du en såkalt "late bloomer"? Det vil nok rette seg og bli bedre etterhvert. 

Men gjør det det ikke, bør du muligens snakke med fastlegen din om det? For kanskje er du en sårbar, skjør sjel som rett og slett trenger mer støtte og oppfølging enn andre. Det finnes noen av dem også. Ønsker deg uansett lykke til på veien videre inn i voksenlivet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

19 år

Anonymkode: 95659...a52

Jeg hadde mange av de samme følelsene som 19 åring. Man mister identiteten sin som barn og har ennå ikke etablert en trygg identitet som voksen. Det blir sikkert bedre etterhvert som du lærer deg å akseptere at du ikke blir et barn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...