Gå til innhold

Kommer du til å savne Lohengrin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke spesielt. Husket ikke akkurat den før jeg leste nyhetene. Ikke det. Det er svært god sjokolade.

I vår tid er bare menneskene blitt nedgradert til tannhjul i maskineriet. En sjokolade tar all oppmerksomhet.

Anonymkode: 39687...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer du til å savne Lohengrin?

Anonymkode: b745c...51b

Nei. Mener jeg kjøpte den for noen år siden for å se om jeg husket hva den smakte, var ikke den fryktelig søt? Eller blander jeg med Krembanan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Lillemus skrev:

Nei. Mener jeg kjøpte den for noen år siden for å se om jeg husket hva den smakte, var ikke den fryktelig søt? 

Jeg husker den som mørk sjokolade med veldig søtt fyll.

Jeg forbinder den med adventskalenderen min for over 50 år siden. Den var av stoff og hadde små lommer som det var bittelitt godteri (typen to mokkabønner) i om morgenen. Julaften var det en Lohengrin, den var for stor for lommen og stakk langt opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, laban skrev:

Jeg husker den som mørk sjokolade med veldig søtt fyll.

Da er det nok den jeg tenker på. For meg like uspiselig som den ultrasøte Mandelstang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det er romkrem inni, og som liten likte jeg ikke at sjokolader skulle forpestes med sprit eller likør. Jeg spiste det allikevel siden det tross alt var godteri, men det var bare nesten godt.

Jeg vet ikke om jeg ville likt den i dag. Kanskje jeg skulle prøvd, men jeg har ikke noe sentimentalt forhold til den sjokoladen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er sunt med litt utskiftinger i norske varer. Dessverre er det nok slik at Lohengrin, diverse kjøttruller, snittebønnestuing, mokkabønner og hvite underbukser med åpning foran mest appellerer til en utdøende generasjon. 

Skulle bare ønske Sloggi gikk med i samme kategori 😛 

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes det er sunt med litt utskiftinger i norske varer. Dessverre er det nok slik at Lohengrin, diverse kjøttruller, snittebønnestuing, mokkabønner og hvite underbukser med åpning foran mest appellerer til en utdøende generasjon. 

Skulle bare ønske Sloggi gikk med i samme kategori 😛 

Døh! Jeg har en 18-åring her som elsker mokkabønner!

Sloggi har faktisk mye fint, jeg synes de har et ufortjent dårlig rykte. Selv foretrekker jeg truser som holder ting på plass og heldigvis har min kjære følgende kommentar til mitt undertøy:"Det spiller veldig liten rolle hvordan det ser ut så lenge jeg får ta det av deg!" :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Døh! Jeg har en 18-åring her som elsker mokkabønner!

Sloggi har faktisk mye fint, jeg synes de har et ufortjent dårlig rykte. Selv foretrekker jeg truser som holder ting på plass og heldigvis har min kjære følgende kommentar til mitt undertøy:"Det spiller veldig liten rolle hvordan det ser ut så lenge jeg får ta det av deg!" :D 

Haha :D 

Kremtopper er godt, men ikke de fæle mokkabønnene! 

Mulig Sloggi har mye fint, men jeg tenker på de enorme hvite underbuksene. Synes ikke de er så fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Haha :D 

Kremtopper er godt, men ikke de fæle mokkabønnene! 

Mulig Sloggi har mye fint, men jeg tenker på de enorme hvite underbuksene. Synes ikke de er så fine.

Kremtopper er alt for søtt, mokkabønner er myyyyye bedre! Nemlig. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Kremtopper er alt for søtt, mokkabønner er myyyyye bedre! Nemlig. ;) 

Ingen liker mokkabønner.

 

Anonymkode: b745c...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Sloggi er mye finere en sånne stringtruser. Buttfloss eller hva de heter. De er uhygieniske og lite sexy. Funker kanskje på en nydusjet fitnessbabe, men ikke på 100 kg Gudrun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Sloggi er mye finere en sånne stringtruser. Buttfloss eller hva de heter. De er uhygieniske og lite sexy. Funker kanskje på en nydusjet fitnessbabe, men ikke på 100 kg Gudrun.

Jeg tror ikke Gudrun blir finere i en sloggy.

Skjønner - fortsatt - heller ikke hva som er uhygienisk med en stringtruse... 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Sloggi er mye finere en sånne stringtruser. Buttfloss eller hva de heter. De er uhygieniske og lite sexy. Funker kanskje på en nydusjet fitnessbabe, men ikke på 100 kg Gudrun.

Det funker ikke på 60 kg Lillemus heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2019 den 1.56, AnonymBruker skrev:

Kommer du til å savne Lohengrin?

Anonymkode: b745c...51b

Hei

Ja! Fordi jeg spiser lite godteri , men akkurat den er noe jeg kan like, ca en halv, så er jeg glad 🙂

visste ikke at den blir borte.

litt synd, men verre om det var ostepop,eller chips mrd løk el.l.

det er jeg mer avhengig av dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, cilie skrev:

Jeg tror ikke Gudrun blir finere i en sloggy.

Skjønner - fortsatt - heller ikke hva som er uhygienisk med en stringtruse... 

Og nå mener jeg ikke disse noen med ekstra kg - slik jeg opplever andre gjorde - mener at de fleste rumper ikke blir mer flatterende med store, firkantede truser - som er det jeg forbinder Sloggy med (- og vet er feil med dagens utvalg )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Det funker ikke på 60 kg Lillemus heller.

Hahaha 😁

Ikke på meg heller - det verste plagget jeg noen gang har prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...