Gå til innhold

Angst og symptomer


maaaddepaaadde

Anbefalte innlegg

maaaddepaaadde

Hei jeg har slitet en del med helseangst får rundt 1år siden, det gikk ganske greit bort i sommer og satt bare med en mild form for angst igjen. Men nå har jeg begynt og få en del symptomer, og vet ikke om jeg skal tenke det er angst eller noe annet da de er så diffuse.
Jeg har hatt store problemer med stikkende hodepine som kommer og går i noen mnd nå, i tillegg er jeg en del kvalm. Jeg sliter også med en del ømhet/sårhet rundt halsen, og i magen, i magen er det som og ligge på kul på høyre side ved ribbeina når jeg ligger på den, kan ikke kjenne noe kul fra utsiden men føles ut som jeg ligger oppå noe om jeg ligger på magen. Noen som har opplevd lignende? Jeg opererte med kikkhulskirurgi for et år siden også, så kan vell kanskje hende det er derfor jeg ikke klarer ligge på magen. 

Også har jeg enda et spørsmål, dette ved jeg ikke har noe med angsten og gjøre da jeg har store sår i nesa. Jeg sliter en del med skorper i nesa, jeg tar jo selvfølgelig og snyter meg da det er så ubehagelig og ha det i hele nesa, også kommer det skorpe etter skorpe. Prøvde for ikke lenge siden og holde ut ikke røre i det heletatt men såra forsvant ikke da heller. Jeg er jo ikke tett i nesa eller snørrete bare full av skorper og blod. Noen som har vært borti det? evt noe tips for og få det bedre? Kjenner jo også at det er noe nerver til halsen fra nesa, siden hver gang jeg klør i nesa stikker det i halsen :P Begynner bli lei alle disse plagene nå.

 

Glemte og legge på det, at jeg blir mega trøtt flere ganger om dagen. Hadde jeg hatt mulighet hadde jo sovet nesten døgnet rundt, og er helt ekstremt utmattet hver eneste dag. Vanlig blodprøver er fine som f.eks D vitaminer, Jern osv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...