susis Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg er rett og slett litt frustrert her nå. Saken er den at jeg under opptrapping av lamictal har klart å forbytte denne med wellbutrin. Dette har resultert i at jeg uten å vite om det, var oppe i en dose på 300 wellbutrin og 0 lamictal. Det gikk ca tre uker før jeg oppdaget dette- Wellbutrin har jeg hatt liggende siden i sommer hvor jeg testet denne medisinen, men avsluttet ganske raskt pga sterk angst. Etter "oppstart" på W, har jeg hatt sterk angst og uvirkelighetsfølelse og mange panikkanfall om natta. Dette er grusomt, og jeg antar (håper) det har sammenheng med wellbutrin. Det er nå to dager siden jeg kuttet W, men angsten fortsetter. Så til spørsmålene; Er det fortsatt realistisk at angsten vil forsvinne ved medisinslutt, og hvor lang til vil det ev ta? (Eller har jeg trigget noe jeg må slite med å bli kvitt? Har hatt en del angst tidligere også..) Har jeg kuttet W for brått? (Gikk fra 300 til 150, sto på det i 4 dager før jeg kuttet helt , dag 2 på 0 nå). Ingen andre symptomer enn vedvarende angst/ panikkangst (dag og natt) Prøver å få kontakt med lege/ psykiater, men ikke så lett pga ferie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.