Gå til innhold

Er du helt ateist eller litt spirituell? Evnt truende til litt av hvert?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Hvor står du når det gjelder spiritualitet eller tro? Er du helt kristen, helt ateist, eller helt noe annet? Tråler du alternativ messer? Tror du på chemtrails? Eller annen nymotens greier? Märta´s engleskole?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spør du. Er det noen du har møtt som er slik som i headingen.?

Jeg tror ikke på alle rare ting for å si det slik. Jeg både tror og ikke tror er vel mitt personlige svar, men jeg prøver å respektere andres vei i livet så godt jeg kan. Jeg deltar ikke i mye religiøst liv da jeg ikke opplever noe slikt fellesskap selv utover det jeg hadde til mine nærmeste da som hadde sine "religiøse teorier" og tanker vi delte den stund vi fikk.

Anonymkode: d2d47...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker har en mer " tornefull" og vanskelig vei i livet og gjør seg verdifulle tanker om alt i både bøker og kunst. Det er selvsagt ingen tvil om. Men jeg føler det er lite som appellerer til meg selv i vår tid. Tror mye det har sammenheng med mine helseproblem. Hverdagens utfordringer stjeler alt overskudd.

Anonymkode: d2d47...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere noen tanker er mere høyverdige enn andre og at de religiøse er " bedre mennesker" enn andre? At altruisme er målet liksom for det menneskelige liv? Da er man kanskje religiøs tror jeg.

Anonymkode: d2d47...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere noen tanker er mere høyverdige enn andre og at de religiøse er " bedre mennesker" enn andre? At altruisme er målet liksom for det menneskelige liv? Da er man kanskje religiøs tror jeg.

Anonymkode: d2d47...1cc

Nei.

Anonymkode: 7ac57...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Hvor står du når det gjelder spiritualitet eller tro? Er du helt kristen, helt ateist, eller helt noe annet? Tråler du alternativ messer? Tror du på chemtrails? Eller annen nymotens greier? Märta´s engleskole?

 

 

 

Hei

Jeg er truende til litt av hvert 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...