Gå til innhold

Slimpropp?


Pompelogpilt

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 30+2 og for noen dager siden kom det ut en god del slim. Tykt slimete, men kan ikke sammenlignes med utflod. 

Jeg er egentlig ikke veldig bekymret, har hørt at den kan gå i deler og bygge seg opp igjen når det er så tidlig?

Bør jeg sjekke det hos lege eller kan jeg ta det helt med ro?

Jeg har veldig mye kynnere, uansett hva jeg gjør den dagen. Men de er ikke vonde, bare veldig ubehagelige. Vil tro det er vanlig på denne tiden i svangerskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Vi leger er ikke veldig opptatt av 'slimproppen', det oppfattes bare som rikelig med slim i mormunnen på grunn av hormonendringer under graviditeten. Så det er ikke noe du skal bekymre deg om. Lykke til videre med graviditeten. Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Vi leger er ikke veldig opptatt av 'slimproppen', det oppfattes bare som rikelig med slim i mormunnen på grunn av hormonendringer under graviditeten. Så det er ikke noe du skal bekymre deg om. Lykke til videre med graviditeten. Hilsen Mette

Takk for raskt svar 🙂 da tenker jeg ikke mer på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...