Gå til innhold

Brain on fire.

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den? Den er på tv2 sumo film. Det var ganske skremmende, hun hallusinerte og var virkelig dårlig.. Og det minnet meg om rarheten min sånn som hun ble i hodet, de fant ingenting fysisk først. Legene mente hun måtte overføres til psykiatrisk fordi hun hadde psykose lidelse, schizofreni eller bipolar. Men foreldrene nektet, hun var katatonisk. Så kom en ny lege inn i bildet, til slutt fant han ut at hun hadde en betennelse på halve hjernen,noe med at kroppen angrep hjernen. Dette kunne de kurere og de utelukket psykiske årsaker, hun ble til slutt frisk og skrev bok om det. 

Bare tenker, er det mange som blir feildiagnostisert? At det egentlig kan være noe fysisk? Tenker på meg selv også, ingen kan egentlig ikke forklare den rarheten bortsett fra at det er angst. Men er det det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/447196-brain-on-fire/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...