Gå til innhold

Hva spiser og drikker dere helst når sulten ordentlig gnager i tarmene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen favorittrett. 

Jeg liker pølse og potetmos med vann å drikke. Litt sennep og ketchup er også godt ved og stekt løk.

Anonymkode: 63156...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen favorittrett. 

Jeg liker pølse og potetmos med vann å drikke. Litt sennep og ketchup er også godt ved og stekt løk.

Anonymkode: 63156...96d

Pølser med hjemmelaget potetmos og ketchup er kjempegodt det, men om jeg er så sulten at det gnager i magen så har jeg ikke tid til sånt - da tyr jeg til det som går raskest og det vil vel si knekkebrød eller brødskiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tenker kanskje mer på vekten? Alle har sitt å passe i dag tror jeg bare med ofte så mye fristelser og muligheter i mat selv om ingenting er gratis da. Selv vann på man jo tappe fra et eller annet spring og de færrestebor vel helt gratis om de ikke er barn da.  Jeg har et skikkelig øsekar fra min barndom. Vi hadde hver vår side av øsekaret å drikke av. System på alt dengang også. Øsekaret har vi fremdeles på veggen.Ordentlig artig. Ikke sant.😊

Anonymkode: 63156...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere tenker kanskje mer på vekten? Alle har sitt å passe i dag tror jeg bare med ofte så mye fristelser og muligheter i mat selv om ingenting er gratis da. Selv vann på man jo tappe fra et eller annet spring og de færrestebor vel helt gratis om de ikke er barn da.  Jeg har et skikkelig øsekar fra min barndom. Vi hadde hver vår side av øsekaret å drikke av. System på alt dengang også. Øsekaret har vi fremdeles på veggen.Ordentlig artig. Ikke sant.😊

Anonymkode: 63156...96d

Enkelte av oss blir kanskje bare aldri helt voksne.

Anonymkode: 63156...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her bør det helst ikke gnager i tarmen, for da får jeg så vondt i magen når jeg spiser. Men det skjer jo at jeg glemmer å lage middag og da kan det hende jeg stapper i meg noen havrekjeks mens jeg venter på at maten skal bli ferdig. Jeg har ikke begynt å tenke på vekta enda, men har fått høre at jeg sikkert må det når jeg har passert 50. Det er heldigvis en stund til enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har mest lyst på junk-food, pasta eller annen enkel varmmat når jeg er veldig sulten. I praksis er det faste måltider hver dag og jeg spiser det jeg har planlagt å spise. Hvis jeg er litt sulten om kvelden tar jeg et knekkebrød eller yoghurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...