Gå til innhold

Trenger er svar fort, kan noe snille sjeler hjelpe meg? Isw?

Anbefalte innlegg

Har altså fått 2Omg inderal mot uro/skjelving, hjertebank. Saken er nå at jeg føler de ikke virker godt nok, etter ca 4 ukers tid. Begrunner ø få panikk her. Tenkte jeg skulle øke til 40mg men er det mye  når jeg er helt på bristepunktet ? Må på jobb også😥😫

Anonymkode: 7e71c...3e0

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har altså fått 2Omg inderal mot uro/skjelving, hjertebank. Saken er nå at jeg føler de ikke virker godt nok, etter ca 4 ukers tid. Begrunner ø få panikk her. Tenkte jeg skulle øke til 40mg men er det mye  når jeg er helt på bristepunktet ? Må på jobb også😥😫

Anonymkode: 7e71c...3e0

Konkret dosering må du kontakte legen din om ( og/eller evt. lese om på felleskatalogen.no)  Dol tillater ikke lengre konkrete råd om dosering. 

Det er ikke lett å svare på for noen som ikke kjenner deg. Jeg synes heller du bør kontakte legen din, og diskutere hvordan du har det. Kanskje er en annen betablokker et bedre valg. Pranolol er ofte anbefalt mot autonom overaktivering. Selv bruker jeg Metoprolol med god effekt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...