Gå til innhold

Hva tenker du på nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan tenke , tenke og tenke.. 

Ja hva tenker dere på i dette øyeblikk? 

Jeg tenker på livet mitt. Minner og frem til hvor jeg er i dag. Jeg tenker på kjæresten min. Hvor glad jeg er blitt i han. 

 

Anonymkode: e2c2e...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker hvor bra det er at vi ikke alle tenker likt om alt.Tror det er nettopp derfor mennesker som jobber med mennesker synes nettopp de yrkene er så spennende.

Ellers tenker jeg på nyhetsbildet og hvor bra jeg synes det er at Forsvaret tenker og tar sikkerhet og trygghet på alvor i sitt virke og signaliserer det til oss alle i en urolig samtid.

Utover det går det jo mot vår.

Anonymkode: b9294...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan tenke , tenke og tenke.. 

Ja hva tenker dere på i dette øyeblikk? 

Jeg tenker på livet mitt. Minner og frem til hvor jeg er i dag. Jeg tenker på kjæresten min. Hvor glad jeg er blitt i han. 

 

Anonymkode: e2c2e...eb2

Jeg sitter og grubler litt på hva jeg skal finne på til arbeidsukeeleven vår i dag og i morra, mens jeg spiser frokost og prøver å våkne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også på hvor mye juks og bedrag det er i helse og omsorg, tannhelse ,kommunal forvaltning og gravferdsomsorge. Og ikke bare regnskapsjuks. Det er så mye skamlig  i dag.

Anonymkode: b9294...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også på hvor mye juks og bedrag det er i helse og omsorg, tannhelse ,kommunal forvaltning og gravferdsomsorge. Og ikke bare regnskapsjuks. Det er så mye skamlig  i dag.

Har du noen konkrete eksempler?

Anonymkode: 5b52f...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...