Gå til innhold

Folk som lever risikotfyllt, og tar store sjanser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, noen våger å både hoppe i strikk, hoppe i fallskjerm , klatre i bratte fjell, og ta store risikoer for livet sitt. Kjenner dere noen som driver på slik, og forstår dere tankegangen? 

Anonymkode: 9170f...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, noen våger å både hoppe i strikk, hoppe i fallskjerm , klatre i bratte fjell, og ta store risikoer for livet sitt. Kjenner dere noen som driver på slik, og forstår dere tankegangen? 

Anonymkode: 9170f...558

Kjenner en som er sånn og han må ha adhd tror jeg, han har i alle fall H'en med stooooor bokstav! Når en annen stakkar kommer krypende ut av dyna en søndagsmorgen kl. 9 og går inn på fb så er det 2-3 timer siden han la ut et innlegg med bilder fra dagens fjelltur! Seriøst. Han er ikke helt god på den fronten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke annet en fra avisene. Folk som setter i gang med økonomisk risikofylte aktiviteter og lange studier  med små sjanser til å lykkes. Politikere heier for ledighetskøene blir kortvarig kortere. Det er så mye bare trist utvikling i dag synes jeg.

Anonymkode: 329a1...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange må ha forferdelig lite å drive med i dag. Selv kommuner driver jo bare ren gambling år etter år.

Anonymkode: 329a1...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange må ha forferdelig lite å drive med i dag. Selv kommuner driver jo bare ren gambling år etter år.

Anonymkode: 329a1...c4f

Hvilke kommuner gjør det?

Anonymkode: 26935...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, noen våger å både hoppe i strikk, hoppe i fallskjerm , klatre i bratte fjell, og ta store risikoer for livet sitt. Kjenner dere noen som driver på slik, og forstår dere tankegangen? 

Anonymkode: 9170f...558

Ja, jeg har hoppet i strikk. Hadde kraftig sele på meg, så det var ikke akkurat så farlig. Jeg gjorde det bl.a  for å utfordre noen av angstene mine. 

Da jeg sto på gjerdet og skulle til å hive meg ut, så var det helt jævlig. Men da jeg var i lufta så kom en helt herlig følelse. Og da jeg kom trygt på bakken igjen så kom det en fantastisk mestringsfølelse. 

Ja, jeg skjønner godt at folk gjør enkelte litt vågale ting. Akkurat basehopp o.l ville jeg aldri ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har kjent noen folk opp gjennom tidene som virker til å elske farlige utfordringer, og å fortelle om det etterpå. Flaks at det gikk bra osv... sier de. Men det er jo helt sykt å utsette seg for ting som kan ende i døden eller gå galt. Jeg forstår ikke hvorfor de våger farlige utfordringer i det hele tatt. 

Anonymkode: 9170f...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjent noen folk opp gjennom tidene som virker til å elske farlige utfordringer, og å fortelle om det etterpå. Flaks at det gikk bra osv... sier de. Men det er jo helt sykt å utsette seg for ting som kan ende i døden eller gå galt. Jeg forstår ikke hvorfor de våger farlige utfordringer i det hele tatt. 

Anonymkode: 9170f...558

Det er vel kanskje farligere å kjøre bil enn å hoppe i fallskjerm eller strikk.

Det er iallefall farligere å bare ligge på sofaen enn det å hoppe i strikk eller fallskjerm.

Enkelte ting som basehopp o.l kan jeg følge tankegangen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, noen våger å både hoppe i strikk, hoppe i fallskjerm , klatre i bratte fjell, og ta store risikoer for livet sitt. Kjenner dere noen som driver på slik, og forstår dere tankegangen? 

Anonymkode: 9170f...558

Tja, jeg kjører rally og har kjørt i nesten 170 km på en smal skogsbilvei, (begynte å gå litt sidelengs i en lang svaaak sving) selv om det er sjeldent at jeg kjører så fort, men 120-130-140 er i alle fall ikke uvanlig. Det hopper og spretter litt i tillegg. Det er den farligste motorsporten vi har i Norge. Så jeg vet ikke om det er innenfor det du mener?

Endret av mrxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...