Gå til innhold

Hvor traff du kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff min via nettdating. Hvor traff du din? 

Anonymkode: 80cc6...4b0

På et chat forum på netter for 20 år siden.

Anonymkode: 40c67...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei. Jeg traff min på nettdating i 06, vi var kjærester i 4 år og nå har vi vært gift i 9 år. Har vært veldig heldig med han.

Anonymkode: e0765...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff min via nettdating. Hvor traff du din? 

Anonymkode: 80cc6...4b0

Nettdating. ❤️ Nå skal det sies at det viste seg at vi hadde møttes 16 år tidligere på en ferie der jeg var kunde og han jobbet så vi husket hverandre ganske fort. Denne ferien var en slags opplevelsesferie på grunn av at vi har en felles, stor interesse og det var nok den interessen som gjorde at han svarte på min profil igjen den gangen. Etter et par møter sa det virkelig pang og til sommeren har vi vært i lag i 14 år. :)❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Vi kom i samme klasse da vi begynte å studere. Etter bare noen uker var vi blitt et par ❤ 

Til sommeren har vi sølvbryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror nettdating og chat er en ganske vanlig måte å treffe hveandre på den dag i dag. :) 

Anonymkode: 80cc6...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gargamel skrev:

Spilte i samme korps. 🎵🎺♥️📯🎶🎵🎶

«This one time at Band Camp...»😄 

(Gitt at man har sett American Pie)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, cilie skrev:

«This one time at Band Camp...»😄 

(Gitt at man har sett American Pie)

 

image.jpeg.20ad8d45edb657da8263ca9c05a0ccee.jpeg

Anonymkode: 0aa94...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff min via nettdating. Hvor traff du din? 

Anonymkode: 80cc6...4b0

Ute på byen, han slo hjul og vakte min oppmerksomhet. Vi har vært forlovet i 27 år, ser ikke ut som vi blir gift hehe. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

møtte drømmemannen når vi studerte, vi studerte nesten det samme.

Så blei han syk men er drømmemannen likevel for meg.

Anonymkode: 701a4...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

På byen/konsert. Ble presentert av en felles venn. Siden tok vi opp kontakten på fb og ble bedre kjent på chat. Han inviterte meg ut noen uker senere. Full klaff. I dag 5 år senere har vi hus og to barn sammen:)

Så at det ikke går an å finne partneren sin på byen stemmer altså ikke;) 

Anonymkode: 9d122...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
På 1.3.2019 den 18.34, stjernestøv skrev:

Ute på byen, han slo hjul og vakte min oppmerksomhet. Vi har vært forlovet i 27 år, ser ikke ut som vi blir gift hehe. 

Men dere har vært forlovet i 27 år og det mener jeg er fin troverdig kjærlighet. 

Lengste forholdet mitt varte i 16 år. Og nå er jeg i et forhold som jeg håper på å bli værende i for resten av livet.  

Traff han via nettdating. Etter et år sammen så er jeg fortsatt like forelsket, og jeg er ikke bare forelsket men også veldig glad i han (viktigste) . Han skulle ha vært min første mann i livet mitt, men jeg håper at han blir min siste. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Thebutterfly skrev:

Men dere har vært forlovet i 27 år og det mener jeg er fin troverdig kjærlighet. 

Lengste forholdet mitt varte i 16 år. Og nå er jeg i et forhold som jeg håper på å bli værende i for resten av livet.  

Traff han via nettdating. Etter et år sammen så er jeg fortsatt like forelsket, og jeg er ikke bare forelsket men også veldig glad i han (viktigste) . Han skulle ha vært min første mann i livet mitt, men jeg håper at han blir min siste. 

Ja det er jo kjærlighet og vi holder sammen ❤️ 

Ønsker dere all mulig lykke for fremtiden,måtte det vare. Man vet det når man har funnet en man vil dele livet med ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo kjærlighet og vi holder sammen ❤️ 

Ønsker dere all mulig lykke for fremtiden,måtte det vare. Man vet det når man har funnet en man vil dele livet med ❤️ 

Takk ❤️ Det er så fint når man holder sammen. ❤️ . Ekte kjærlighet er å være så glad i hverandre at man ikke klarer å gi slipp selv når man har litt å jobbe med. 

Vi har vært sammen i rundt ett år nå. Jeg kunne ønske at han var min første mann i livet mitt. Men jeg håper at han blir den siste. Men etter tidligere erfaringer så har jeg lært at det kan man aldri være sikker på. Men det er lov å håpe på at dette er en relasjon som det er kjærlighet i som vil vare.  Veien hit var tung men den var verdt det. Jeg traff den kjekkeste mannen som jeg har møtt i mitt liv tilslutt :)

Nyter nuet ❤️. Men jeg håper som sagt at dette vil bestå. Noe jeg vet at jeg aldri kan være garantert. Men slik er det med livet ellers og. Vi er ingen garantert noe som helst. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Thebutterfly skrev:

Takk ❤️ Det er så fint når man holder sammen. ❤️ . Ekte kjærlighet er å være så glad i hverandre at man ikke klarer å gi slipp selv når man har litt å jobbe med. 

Vi har vært sammen i rundt ett år nå. Jeg kunne ønske at han var min første mann i livet mitt. Men jeg håper at han blir den siste. Men etter tidligere erfaringer så har jeg lært at det kan man aldri være sikker på. Men det er lov å håpe på at dette er en relasjon som det er kjærlighet i som vil vare.  Veien hit var tung men den var verdt det. Jeg traff den kjekkeste mannen som jeg har møtt i mitt liv tilslutt :)

Nyter nuet ❤️. Men jeg håper som sagt at dette vil bestå. Noe jeg vet at jeg aldri kan være garantert. Men slik er det med livet ellers og. Vi er ingen garantert noe som helst. 

Ja det er fint når man holder sammen i tykt og tynt ❤️ Det har vi gjort. 

Nei garanti på noe har vi jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Thebutterfly
På 7.3.2019 den 12.27, stjernestøv skrev:

Ja det er fint når man holder sammen i tykt og tynt ❤️ Det har vi gjort. 

Nei garanti på noe har vi jo ikke. 

Det er sant. Mine tanker er: Er det kjærlighet fra begge kanter så varer det ❤️ . Er man virkelig glade i hverandre som den man er så vil det alltid vare :) . True love tåler både uenigheter, motgang og også lykke.  

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...