Gå til innhold

Vivag kapsler +graviditet


Vampyrina

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hatt soppinfeksjon i kjeden som jeg brukte canesten krem for. Men jeg merket at det fortsatt var sånn små viskelær aktig utflod, sø jeg kjøpte vivag vaginal kapsler etter anbefaling fra apoteket. Nå har jeg brukt 4 kapsler og det viskelær aktige utflodet er borte men jeg merker jeg er blitt mer tørr av å bruke den, så j smører meg litt med glidekrem på indre kjønnslepper. (Tørrheten kan kanskje komme av letrozol orifarm som en gyn lege skrev til meg for å få eggløsning før har jeg brukt pergotime, men det er flere år siden og nå er den utgått) Vi prøver å bli gravid men jeg bruker vivag kapslene enda, det er 4 stk igjen og ifølge menskalendern min har jeg eggløsning denne uken og litt av andre uke. Hva kan det ha å si om jeg fullfører vivag kuren og prøver å bli gravid. Jeg håper det ikke vil bli vanskligere siden jeg har gått på eggløsningsmedisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...