Gå til innhold

Deprimerende sang.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
3 timer siden, Lillemus skrev:

Hør på en sang som gjør deg glad i stedet.

Skal prøve å finne noe oppløftende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker å høre på triste sanger iblant fordi de kan bearbeide vanskelige følelser, men noen sanger kan gjøre en enda mer deprimert og da er det best å ikke høre på de. 

Anonymkode: abd99...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å høre på triste sanger iblant fordi de kan bearbeide vanskelige følelser, men noen sanger kan gjøre en enda mer deprimert og da er det best å ikke høre på de. 

Anonymkode: abd99...3e7

Ja jeg liker det jeg også noen ganger, men denne var jo litt for mye av det gode. Men fengene var den jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du deler @stjernestøv

Nomy har betydd mye for meg gjennom mange år. Han er så flink til å sette ord på følelsene, og han har en slik inderlighet i stemmen, smerten kommer så klart til uttrykk.

Selv liker jeg godt de mer religiøse tekstene som "by the edge of God" og "demons". Jeg syntes også den nylige nytolkningen av "the end of the world" var vemodig vakker.

Alt i alt er Nomy en fin artist å høre på når livet smerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
54 minutter siden, Atium skrev:

Takk for at du deler @stjernestøv

Nomy har betydd mye for meg gjennom mange år. Han er så flink til å sette ord på følelsene, og han har en slik inderlighet i stemmen, smerten kommer så klart til uttrykk.

Selv liker jeg godt de mer religiøse tekstene som "by the edge of God" og "demons". Jeg syntes også den nylige nytolkningen av "the end of the world" var vemodig vakker.

Alt i alt er Nomy en fin artist å høre på når livet smerter. 

Ja han er jo flink ❤️ Skal høre på de andre jeg også og se hva jeg syns. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tenk å hatt en sånn kropp, blir jo deprimert av dette og. 

 

Jeg blir deprimert av sangen. Fæl.

Anonymkode: 0e08b...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir deprimert av sangen. Fæl.

Anonymkode: 0e08b...301

Liker rytmene jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...