Gå til innhold

Rødt område på livmortappen


Peanøtt

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten hadde sex for 1 uke siden og da var det vondt oppi skjeden. Jeg sjekket etterpå og da kunne jeg kjenne en liten kul/klump på livmortappen. Det gjorde ikke vondt når jeg tok på den. Var hos lege og hun kunne se hva jeg mente, sa hun. Og at det var et område på ca. 1,5 cm som var rødt på tappen. Hun tok celleprøve og andre prøver, og er henvist til gynekolog på sykehuset. Jeg har ingen ekkel utflod eller lukt, ingen unormale blødninger heller. Jeg er småkvalm hver dag, men vet ikke om det har noen sammenheng....

Noen som har hatt noe sånt eller vet hva det kan være? Aldri vært plaget med underlivet. Aldri hatt uvi, sopp kanskje to ganger i hele mitt liv, aldri hatt en kjønnssykdom.

 K38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...