Gå til innhold

Mette Moen har avsluttet sin virksomhet ved Doktoronline


Mette Moen, Gynekolog

Anbefalte innlegg

Mette Moen, Gynekolog

Per 1.mars 2019 er mitt oppdrag med å besvare spørsmål her på Doktoronline avsluttet. Det har vært spennende gjennom ca. 20 år å ha besvart ca. 25.000 spørsmål. Jeg har forsøkt å bidra med mine kunnskaper og erfaringer etter beste evne og håper at det har lyktes -i de fleste tilfeller- å komme med gode råd. Jeg takker  dere som har vært med i diskusjonene, jeg tenker spesielt på Lillemus og Laban som har kommet med gode kommentarer.

Nå fortsetter dere alene på forum, jeg ønsker dere lykke til.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tusen takk for alt du har gjort for oss, Mette 😃 Lyke til videre 💕

Anonymkode: 4f6a9...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Per 1.mars 2019 er mitt oppdrag med å besvare spørsmål her på Doktoronline avsluttet. Det har vært spennende gjennom ca. 20 år å ha besvart ca. 25.000 spørsmål. Jeg har forsøkt å bidra med mine kunnskaper og erfaringer etter beste evne og håper at det har lyktes -i de fleste tilfeller- å komme med gode råd. Jeg takker  dere som har vært med i diskusjonene, jeg tenker spesielt på Lillemus og Laban som har kommet med gode kommentarer.

Nå fortsetter dere alene på forum, jeg ønsker dere lykke til.

Vennlig hilsen Mette

Hei Mette, 

Dette synes jeg var trist å lese. Du har bidratt til svært mange kvinners helse på en helt unik måte her på doktoronline. Jeg synes du i dine svar har vist svært høy faglig kompetanse, men du har også vist medmenneskelig omsorg i en særegen grad. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil garantert bli savnet - vi veteranene her får hjelpe til med å bruke søkefunksjonen når det kommer nye gynekologiske spørsmål.

Takk for alt og lykke til videre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Per 1.mars 2019 er mitt oppdrag med å besvare spørsmål her på Doktoronline avsluttet. Det har vært spennende gjennom ca. 20 år å ha besvart ca. 25.000 spørsmål. Jeg har forsøkt å bidra med mine kunnskaper og erfaringer etter beste evne og håper at det har lyktes -i de fleste tilfeller- å komme med gode råd. Jeg takker  dere som har vært med i diskusjonene, jeg tenker spesielt på Lillemus og Laban som har kommet med gode kommentarer.

Nå fortsetter dere alene på forum, jeg ønsker dere lykke til.

Vennlig hilsen Mette

Det er veldig synd at du ikke skal svare her lenger, du har vært til stor hjelp for mange, mange gjennom disse årene. Også vi som bare har lest svarene dine og ikke har spurt selv har fått svar på ting vi har lurt på. Blir et stort tomrom her nå. Ønsker deg alt godt videre! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin klistret, fremhevet og fjernet fremheving denne emne
AnonymBruker
På 2.3.2019 den 9.29, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Per 1.mars 2019 er mitt oppdrag med å besvare spørsmål her på Doktoronline avsluttet. Det har vært spennende gjennom ca. 20 år å ha besvart ca. 25.000 spørsmål. Jeg har forsøkt å bidra med mine kunnskaper og erfaringer etter beste evne og håper at det har lyktes -i de fleste tilfeller- å komme med gode råd. Jeg takker  dere som har vært med i diskusjonene, jeg tenker spesielt på Lillemus og Laban som har kommet med gode kommentarer.

Nå fortsetter dere alene på forum, jeg ønsker dere lykke til.

Vennlig hilsen Mette

Trist å lese. Du var så flink innenfor dette. 

Anonymkode: a3220...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tusen takk for alle nyttige svar du har gitt med all din kunnskap og erfaring. Jeg skulle ønske du skulle fortsette en stund til. 

I en "jungel" av gynekologer så er ikke alle like flinke. Da har det vært en stor trygghet å få svar fra deg. Det har vært til stor nytte når jeg har vært på leit etter den som kunne noe om tidlig ovariesvikt. Det er det jammen ikke alle gynekologer som har ekspertise innen. Men du har det. Nå ligger det store mengder svar her inne som kan fortsette å hjelpe andre, selv om du ikke svarer på nye spørsmål lenger. 

Igjen, tusen takk for at du gjorde en forskjell på den vanskelige og kronglete veien jeg har gått på siste årene. Ønsker deg en fin pensjonstid. Min pappa gikk av tidlig med pensjon og han pleier å si at nå har han sommerferie hele året ;)

 

Anonymkode: 98ceb...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er det ingen eksperter igjen? Lurer litt på hva dette betyr for DOLs fremtid.

Anonymkode: 411ce...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg vil bare opplyse om at det er Doktoronline som har stoppet denne tjenesten, ikke jeg. Jeg fortsetter i annet forum, men dessverre må brukere her betale for svar.

Lykke til, vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg vil bare opplyse om at det er Doktoronline som har stoppet denne tjenesten, ikke jeg. Jeg fortsetter i annet forum, men dessverre må brukere her betale for svar.

Lykke til, vennlig hilsen Mette

Det er synd :( 

Anonymkode: 4f6a9...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Da er det ingen eksperter igjen? Lurer litt på hva dette betyr for DOLs fremtid.

Anonymkode: 411ce...859

Enig. Vil ikke at forumet skal forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
På ‎08‎.‎03‎.‎2019 den 15.20, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg vil bare opplyse om at det er Doktoronline som har stoppet denne tjenesten, ikke jeg. Jeg fortsetter i annet forum, men dessverre må brukere her betale for svar.

Lykke til, vennlig hilsen Mette

Veldig trist at du slutter! Du har tilført forumet kompetanse og trygghet. Jeg vil savne deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
På 8.3.2019 den 15.20, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg vil bare opplyse om at det er Doktoronline som har stoppet denne tjenesten, ikke jeg. Jeg fortsetter i annet forum, men dessverre må brukere her betale for svar.

Lykke til, vennlig hilsen Mette

Det var merkelig av doktoronline at de ikke vil ha eksperter her inne 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...