Gå til innhold

Plakat mot barneekteskap - illustreres med tre blendahvite jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det svenske Vänsterpartiet er stolte over at de er motstandere av barneekteskap i Sverige. Det illustrer de med et bilde av tre blendahvite jenter.

En husker også Gillette-reklamen hvor alle de "slemme" mennene var hvite.

Så tenker man sitt.

image.thumb.png.ac5c7790881de4fe661e481d6fc8ca41.png

Anonymkode: 3e55c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, Maggie55 skrev:

Det skjuler seg sykdom bak så mye i dag tror jeg bare.

Ja, og alt er ikke så lett i dag bare tror jeg kanskje. Alle har nok med sitt i dag føler jeg kanskje nok. Alt er bare ikke så lett er det jeg prøver å si. Og korrupte politikere finnes på hvert et hjørne. Og nåde den som vil ha pølser til middag når barna står utenfor og gråter. Mor er kanskje syk og far er på sjøen. Ikke lett for alle alltid. Og høye strømregninger gjør at barn går og fryser også i dag tror jeg bare kanskje nok. 

Anonymkode: 2165f...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Enkelte burde kanskje prøve på å justere seg litt ja. Alle har så sitt å passe i dag tror jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og alt er ikke så lett i dag bare tror jeg kanskje. Alle har nok med sitt i dag føler jeg kanskje nok. Alt er bare ikke så lett er det jeg prøver å si. Og korrupte politikere finnes på hvert et hjørne. Og nåde den som vil ha pølser til middag når barna står utenfor og gråter. Mor er kanskje syk og far er på sjøen. Ikke lett for alle alltid. Og høye strømregninger gjør at barn går og fryser også i dag tror jeg bare kanskje nok. 

Anonymkode: 2165f...b51

Hm. 😦

Anonymkode: b7068...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Mye i vår tid som gjør meg skikkelig nerrrvøøs om du forstår. Men jeg er bare et vanlig menneske som ikke legger meg opp i andres liv eller misbruker andre verkenselv eller gjennom andre. Men jeg er interessert i årsaker til sykdom. Det er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
36 minutter siden, Maggie55 skrev:

Mye i vår tid som gjør meg skikkelig nerrrvøøs om du forstår. Men jeg er bare et vanlig menneske som ikke legger meg opp i andres liv eller misbruker andre verkenselv eller gjennom andre. Men jeg er interessert i årsaker til sykdom. Det er jeg.

Ja, jeg er også interessert i årsaker til sykdom. Jeg tror kanskje at det er noe i majonesen som folk kjøper og måten man skjærer brødskivene på. Hele samfunnet er korrupt i våre dager tror jeg kanskje bare. Politikerne sier oss ikke alt tror jeg bare. Alle har nok med sitt i dag.

Anonymkode: 2165f...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Maggie55 skrev:

Når du fyller ut sykemeldingen din. Prøv å la være å nevne meg er du snill.

Godt svart, Maggie 😂 Jeg tuller litt med deg fordi jeg mistenker at du selv tuller mye på forumene her. 

Men ok, jeg skal ikke nevne deg når jeg skriver sykemeldingen min 😂

Anonymkode: 2165f...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Takk det samme😊

Jeg opplever mye frustrasjon på grunn av så mye nå  at det er vanskelig å sortere ut alt ganske enkelt. Er mye spent på svar i noen saker ( ikke herfra)og håper jeg faller mere til ro når jeg kommer så langt. At jeg da vil vite mer om bakgrunnen for at livet ble slik.  Vil gjerne " være med" men også dette er nok en aktivitet i livet jeg ser begynner å " koste" for mye om du forstår. Helt min egen feil.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...