Gå til innhold

Spm ang uføretrygd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei forum. Har ruset meg selv i 13 år, slitt en god del med meg selv, fikk psykose første gangen jeg røyket hasj, viste ingenting om psykoser da. Mange ganger vært i lange psykoser tydeligvis, jeg trodde bare att jeg hadde superkrefter. Så hodet mitt er ikke bra nå, har vært mye i behandling, 4 ganger, AAP i snart 4år. Skal starte livet på nytt nå, men sliter, for mye stress og inntrykk sliter meg ut, det fører til isolasjon, så blir jeg redd for å sove, tror noen skal drepe meg, skjekker hele huset for folk, ser menneske skygger stå over meg, så da ender det med å selvmedisinere med tunge A-preperater, benzo og alkohol. Mye overdoser siste året, jeg er heldig som lever men har ikke brydd meg om jeg døde. Er i behandling nå, men er livredd for å starte ett rusfritt liv pga psykiske lidelser, jeg tar antipsykotisk medisin, men den har gjort meg helt flat og deppa.

Jeg ønsker å starte å jobbe, kanskje 2 dager i uken med oppfølging. Har jeg fylt kriterier for uføretrygd? Jeg vet selv att mye stress utløser psykoser, så er redd jeg ikke får hjelpen jeg trenger. Det er så mye mer men orker ikke skrive en bok. Takk på forhånd!

Anonymkode: 9458e...d8a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/447268-spm-ang-uf%C3%B8retrygd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...