Gå til innhold

Hva drikker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg klarer ikke å bare drikke vann. Mange som jeg kjenner drikker vann hele uken igjennom. Og litt brus i helger. Men jeg elsker å ha litt ekstra smak i drikke. 

Jeg drikker vann med bær eller frukt i , kullsyreholdig vann med smak i, saft, eller first price brus. Er litt for glad i drikke med smak i. 

Hva drikker du? 

Anonymkode: c8a93...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å bare drikke vann. Mange som jeg kjenner drikker vann hele uken igjennom. Og litt brus i helger. Men jeg elsker å ha litt ekstra smak i drikke. 

Jeg drikker vann med bær eller frukt i , kullsyreholdig vann med smak i, saft, eller first price brus. Er litt for glad i drikke med smak i. 

Hva drikker du? 

Anonymkode: c8a93...229

Te og vann. Til noen få middagstyper (melkemat) drikker jeg saft og ganske sjeldent et glass brus, men altså stort sett te og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker kullsyrevann, te og skummet melk, sistnevnte til brødmat.

Og vin, men ikke daglig. Liker ikke øl eller brus med sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I øyeblikket drikker jeg en øl.  Jeg drikker mye kaffe og vann.  Jeg drikker ofte te og kakao om kveldene.  Vin i helgene og øl når det passer seg.  Drikker ikke melk, men liker vann med kullsyre.  Cola zero liker jeg, men prøver å begrense det.  Tja, finnes det noe mer jeg drikker.

Anonymkode: 9ad5f...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg drikker ekstremt mye lett-cola. Helst Grans. Jeg drikker ikke noe annet.

Anonymkode: 5c6df...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Jeg drikker mye vann. Ellers drikker jeg en del te uten noe tilsatt. I blant drikker jeg ferskpresset juice, hjemmelaget iskaffe og Pepsi Max. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Det beste når jeg er tørst, er vann. Deretter farris eller andre liknende drikker.

Drikker ellers ett glass skummet melk til frokost, kaffe, te, øl, vin, hjemmelaget saft, og juice. En sjelden gang brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker mye hjemmelaget iskaffe, saft (sukkerfri) og Pepsi Max i helgene. Noen ganger sukkerfri Villa. Synes også Bris med smak er godt. Vann innimellom og selvfølgelig vann når jeg trener. En sjelden gang kakao.

Sjelden jeg drikker alkohol, men da kan jeg drikke sangria, Smirnoff ice o.l, hvitvin eller drinker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg drikker mye hjemmelaget iskaffe, saft (sukkerfri) og Pepsi Max i helgene. Noen ganger sukkerfri Villa. Synes også Bris med smak er godt. Vann innimellom og selvfølgelig vann når jeg trener. En sjelden gang kakao.

Sjelden jeg drikker alkohol, men da kan jeg drikke sangria, Smirnoff ice o.l, hvitvin eller drinker. 

Villa lett synes jeg er overraskende god til å være lett. Veldig godt innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Villa lett synes jeg er overraskende god til å være lett. Veldig godt innimellom. 

Ja, den er knall god, men ikke for mye av den da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann og kaffe til hverdags. Farris, te og hylleblomstsaft i blant. Ellers «må» jeg ha grapefruktjuice til frokosten i helgene. Coca Cola til taco, burger og pizza. Og jeg er veldig glad i vin. Både til kos og bedre middager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 3.3.2019 den 21.50, påskelilje skrev:

Det beste når jeg er tørst, er vann. Deretter farris eller andre liknende drikker.

Drikker ellers ett glass skummet melk til frokost, kaffe, te, øl, vin, hjemmelaget saft, og juice. En sjelden gang brus.

Bris med sitronsmak er kjempegodt  :)

Anonymkode: c8a93...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...